וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארל ווטסון: "רוצים לתכנן שיטה בה דרגאן בנדר ישחק כרכז"

מאמן פיניקס סאנס מעוניין להשתמש באקס מכבי תל אביב (2.16 מ', להזכירכם) כפוינט-פורוורד בליגת הקיץ בלאס וגאס: "רוצים שייקח ריבאונדים ויריץ מתפרצות". הקרואטי מוכן: "עשיתי את זה כילד"

עריכה: מתן חדד

עונת הרוקי של דרגאן בנדר לא ממש הלכה כמצופה. אקס מכבי תל אביב שנבחר במקום הרביעי של דראפט 2016 על ידי פיניקס שיחק 43 משחקים בלבד, רשם ממוצעים של 3.4 נקודות (35 אחוז מהשדה, 27 אחוז ל-3, 36 אחוז מהעונשין)) ו-2.4 ריבאונדים למשחק ב-13.3 דקות לערב, לפני שנפצע בברך וסיים את העונה.

הלילה (בין שישי לשבת) יפתח הפורוורד הקרואטי את דרכו בליגת הקיץ בלאס וגאס, ופיניקס מצפה ממנו ליותר - לא רק ליותר תפוקה, כי אם לתפוקה מגוונת יותר. בפרט, מאמנו ארל ווטסון מתכוון להשתמש בבנדר כמעין פוינט-פורוורד, שחקן פנים שמסוגל לנהל את המשחק ולקבל החלטות.

"אנחנו רוצים שהוא ייקח ריבאונדים ויריץ מתפרצות", אמר מאמן הסאנס. "אנחנו רוצים לראות אותו מבצע מהלכים, רוצים לתכנן שיטה בה הוא יוכל לשחק כרכז, לפתוח עבורו את המשחק". מארלון גארנט, שיאמן אותו בליגת הקיץ, הוסיף: "יש לו את הפוטנציאל להיות השחקן הזה. בעונה שעברה הוא היה פצוע הרבה, אבל אני מקווה שהוא ימשיך להשתפר, שיקבל עוד ניסיון וישתפר".

עוד בנושא:

מאוחדים למען המטרה: השידוך בין גורדון הייוורד לבראד סטיבנס יעבוד?
"החוזה של עומרי כספי בווריירס הוא אחת הגניבות הגדולות הקיץ"
רודי גיי סיכם בספרס, אוליניק עובר למיאמי, הארדווי ג'וניור לניקס?

ממרומי 216 סנטימטריו, הרעיון הזה לא נשמע רע עבור בנדר. "כילד הייתי עושה את הדברים האלה", אמר. "כילד הייתי מסתכל הרבה על טוני קוקוץ', גדלנו באותו מועדון, באותה עיר, ניסיתי לגנוב לו את המהלכים. אני מנסה להשתפר בכל אספקט של המשחק שלי ולהגיע לרמה אחרת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully