וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בווימבלדון: דודי סלע ינסה להדהים גם את גריגור דימיטרוב

אחרי הניצחון הגדול על ג'ון איזנר, הטניסאי הישראלי (90 בעולם) יקווה להמם את הבולגרי המצוין (11 בעולם, 13 בטורניר), שגבר עליו בארבעת המפגשים ביניהם בסבב והגיע ב-2014 לחצי הגמר (13:30, ערוץ 5)

הטניסאי הישראלי דודי סלע. GettyImages
יכול לעשות את זה שוב? סלע/GettyImages

דודי סלע, הטניסאי הישראלי היחיד השנה בטורניר ווימבלדון, ינסה להשוות מחר (שבת, 13:30, ערוץ 5) את הישג השיא שלו, בטורניר ובקריירה כולה, ולהעפיל לשמינית הגמר באול אינגלנד קלאב. מולו יתייצב המדורג 11 בעולם ו-13 בטורניר, הבולגרי גריגור דימיטרוב. הפרס למנצח צפוי להיות מפגש מול רוג'ר פדרר בשלב הבא.

אחרי הניצחון הדרמטי בסיבוב הראשון בחמש מערכות מול הספרדי מרסל גרנויירס, והניצחון הגדול בחמש מערכות בסיבוב השני על האמריקאי הענק שדורג 23 בטורניר, ג'ון איזנר, יתייצב סלע בפני משוכה הרבה יותר גבוהה.

דימיטרוב עבר בקלות בסיבוב הראשון את הארגנטינאי דייגו שוורצמן (6:7, 2:6, 2:6) וחיסל בשלב השני את הקפריסאי מרקוס בגדאטיס (3:6, 2:6, 1:6). בתחילת העונה הוא השווה את הישג השיא שלו, עם העפלה לחצי הגמר באוסטרליה, הישג אותו רשם לראשונה בווימבלדון, שם הגיע לחצי הגמר ב-2014. יחד עם זאת, בשנתיים האחרונות בווימבלדון הוא הודח בסיבוב השלישי.

הוא פגש את סלע לראשונה בטורניר צ'לנג'ר ברמת השרון, עוד כשהיה בתחילת הקריירה והפסיד 6:4, 7:6, אולם מאז גבר על סלע בכל ארבעת המפגשים ביניהם בסבב ה-ATP: ב-2012 בניס, ב-2013 בקווינס, ב-2014 בסיבוב השני של אליפות ארה"ב הפתוחה (1:6, 2:6, 2:6 מוחץ) וב-2016 בפלורידה.

בכל ארבעת המשחקים הללו גם יחד, סלע זכה במערכה אחת בלבד. יחד עם זאת, אותו משחק בו לקח מערכה, בקווינס (לונדון), היה היחיד בו נפגשו השניים על דשא ואז דימיטרוב נזקק לשובר שוויון במערכה השלישית כדי להכריע, כך שאולי יש לישראלי מקום לאופטימיות קלה.

עוד בנושא:

ווימבלדון: דודי סלע הדהים את ג'ון איזנר ועלה לסיבוב השלישי
מוציא את הנשמה עם כפית: דודי סלע חגג על החולשות של ג'ון איזנר
דודי סלע: "אני מאוד שמח, הייתי באותה הרמה לכל אורך המשחק"
ווימבלדון: פדרר ודג'וקוביץ' דרסו, גם קרבר עלתה. פלישקובה בחוץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully