וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי סלע: "אני מאוד שמח, הייתי באותה הרמה לכל אורך המשחק"

6.7.2017 / 19:42

הישראלי הסביר איך הצליח לנצח את ג'ון איזנר לראשונה בקריירה: "לא הייתי מיוחד ולא גרוע, בניגוד למפגשי עבר איתו, הייתי טיפה יותר משוחרר. זה מספק, מקווה שאשחק היטב גם בסיבוב הבא". וגם: הישגי השיא של הטניסאים הישראלים בווימבלדון

הטניסאי הישראלי דודי סלע. GettyImages
שמר על ריכוז. סלע/GettyImages

בגיל 32, חמש שנים אחרי שהצליח לעבור את הסיבוב הראשון בווימבלדון בפעם האחרונה, דודי סלע פורח. הטניסאי הישראלי גבר היום (חמישי) 7:6, 6:7, 7:5, 6:7, 3:6 על ג'ון איזנר המדורג 23 בטורניר ו-21 בעולם ועלה לסיבוב השלישי.

המסע של סלע מתחיל להזכיר את זה מ-2009, בו הוא הגיע עד לשמינית הגמר. אז הוא עבר את ריינר שוטלר הגרמני (18 בטורניר) בשלוש מערכות בסיבוב השני, ואת טומי רוברדו (15 בטורניר) בארבע מערכות. בשמינית הגמר הוא כבר לא יכל לנובאק דג'וקוביץ' (4 בטורניר) ונכנע לו בשלוש מערכות.

בסיבוב הבא דודי יפגוש את גריגור דימיטרוב. הבולגרי מדורג 11 בעולם ומקדים את סלע ב-79 מקומות, וגם מוליך על הישראלי 0:4 בהיסטוריית המפגשים ביניהם. אבל מותר לקוות, הרי גם איזנר הוביל על דודי 0:4 לפני המפגש ביניהם היום.

עוד בנושא:

דודי סלע ניצח את ג'ון איזנר בחמש מערכות ועלה לסיבוב השלישי
עוד בווימבלדון: ניצחון קליל לדג'וקוביץ', דל פוטרו הודח
כל הסיפורים והחדשות מווימבלדון 2017

"אני מאוד שמח להגיע לסיבוב השלישי, זה לא קרה מאז 2009", אמר סלע לשליח וואלה! ספורט בסיום. "לאיזנר הפסדתי ארבע פעמים אז כיף לנצח אותו לראשונה. היום ניסיתי להיות מרוכז. הוא לקח יותר מדי זמן, השופט היה צריך לתת לו אזהרה, אבל חוץ מזה לכל אורך המשחק הייתי באותה רמה, לא מיוחד ולא גרוע - ממש קו ישר. אני חושב שזה מה שעשה את ההבדל בניגוד למשחקי עבר. לא נתתי לו אפשרות לשבור אותי. הוא הוביל 2:4 בהתחלה, אבל שברתי אותו חזרה ונכנסתי חזרה למשחק. מ-4:3 בסט הראשון זה היה משחק מאוד שווה שיכול היה ללכת לכל כיוון.

"קשה לשחק נגדו, כי אתה יודע שאם אתה מפסיד את הנקודה הראשונה בסרב זה מלחיץ, אז אני משחק טיפה יותר לחוץ, אבל היום הייתי יותר משוחרר. בכל משחקון שלקחתי את הנקודה הראשונה זה הלך לי יותר חלק. הוא עשה הרבה טעויות. הוא לא ידוע בתור מגיש כמו קיריוס, יש לו יותר זוויות".

סלע הוסיף ואמר: "היה קשה מנטלית לחזור מפיגור, אבל הוא היה מאוד עייף והרגשתי שכשאני מנצח את הנקודות הראשונות הוא מוותר על כדורים כדי לשמור על כוח. אני תמיד צריך לגוון את המשחק שלי מול השחקנים הגדולים, לא תמיד זה עוזר. זה מאוד מספק, אני מקווה שאוכל לשחק היטב גם בשלב הבא. היו לי הרבה הגרלות קשות בווימבלדון לאורך השנים. זה מרגיש נחמד. הרגשתי טוב לפני שהגעתי השנה, ניצחתי צ'לנג'ר בנוטינגהאם אז הגעתי עם ביטחון. אני אוהב את הדשא, ולהוציא את השנה בה הגעתי לשמינית הגמר, הרגשתי מאוכזב בווימבלדון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

הישג השיא של טניסאי ישראלי בווימבלדון:

עמוס מנסדורף, שמינית גמר, 1989

שחר פאר, שמינית גמר, 2008

דודי סלע, שמינית גמר, 2009

הישג השיא של טניסאי ישראלי בטורניר גרנד סלאם:

שחר פאר, רבע גמר אליפות אוסטרליה, 2007

שחר פאר, רבע גמר אליפות ארה"ב, 2007

הניצחון של סלע על המדורג הגבוה ביותר:

דודי סלע - דויד פרר (5 בעולם) 3:6, 3:6, טורניר בייג'ינג 2008 (באותו טורניר סלע ניצח את את טומי רוברדו וריינר שוטלר והפסיד בגמר לאנדי רודיק).

  • עוד באותו נושא:
  • דודי סלע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully