וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רארד פיקה על מסי: "חדשות נהדרות, בטוח שנמשיך לזכות בתארים"

ברצלונה חוגגת את חידוש החוזה השמיני של הפרעוש, שירוויח 44 מיליון יורו בשנה. כל הפרטים על המשא ומתן הדיסקרטי, הפרמיה של מסי, המטרה הבאה של הבלאוגרנה והמשמעות לגבי רונאלדו

אימג'בנק GettyImages

ברצלונה מתרגשת היום (רביעי) מחידוש החוזה של ליאונל מסי, אחרי חודשים של ציפייה וחששות (אמיתיים יותר ופחות) של אנשי הקבוצה, השחקנים והאוהדים. הראשון להגיב על הסיכום עם הפרעוש היה נשיא המועדון, ז'וזפ מריה ברתומאו. "הייתי משוכנע שבסוף הוא יחדש את החוזה בברצלונה", אמר, "עכשיו אנחנו מחכים שיחזור מהחופשה, מירח הדבש, כדי שיחתום ויתחיל להתאמן עם חבריו, כי יש לפנינו עונה רוויית מטרות שצריך להגיע מוכנים אליה. עם מסי זה יהיה קל יותר.

"מסי הוא השחקן הטוב בעולם, הטוב בהיסטוריה. הוא בברצלונה מאז היה ילד, עבר את כל השלבים ועכשיו הסיפור נמשך".

מבין השחקנים, הראשון לברך על המוגמר היה ג'רארד פיקה: "חדשות נהדרות. אני משחק איתו כבר הרבה שנים, וזה נהדר כי זכינו בהרבה תארים איתו. אני מצפה שימשיך עוד שנים רבות איתנו ושנמשיך לזכות".

על פי דיווחים בספרד, מסי ירוויח בחוזה החדש 570 אלף יורו בשבוע, וסך הכול צפוי להשתכר כ-44 מיליון יורו בשנה. הוא יהפוך כעת למשתכר השני בגובהו בעולם, אחרי קרלוס טפס. לשם השוואה, יריבו הגדול מריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו, מרוויח כרגע 415 אלף יורו בשבוע (23 מיליון יורו בשנה). מסי ירוויח 2.7 מיליון בחודש, כמעט 83 אלף ביום, קרוב ל-3,500 בשעה ו-60 יורו בדקה.

על פי הפרסומים, הפער הגדול בין השכר של רונאלדו לזה של מסי רק יחריף כעת את המשבר בין הפורטוגלי לבלאנקוס, ואם הם לא יעניקו לו חוזה שישווה את תנאיו לאלה של מסי, זה עשוי להיות המסמר האחרון ולגרום לו לממש את איומי העזיבה.

עוד בנושא

ברצלונה הודיעה רשמית: "ליאו מסי האריך את חוזהו עד 2021"
ריאל מדריד הודיעה באופן רשמי על החתמתו של תאו הרננדז
אלכסנדר לקאזט חתם בשורות ארסנל והפך לשחקן היקר בתולדות המועדון

זהו חידוש החוזה השמיני של מסי בברצלונה, מאז ערך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת. הראשון היה ביוני 2005, אז חתם עד 2020, והשנייה הגיע שלושה חודשים בלבד לאחר מכן, לאחר שמסי הרשים בזכייה של ארגנטינה במונדיאל עד גיל 20, ונשיא הקבוצה דאז חואן לאפורטה פחד שיברח לו.

אחרי החידוש השלישי בינואר 2007, בו קיבל מסי סעיך שחרור של 150 מיליון יורו, הרביעי הגיע ב-2008, אחרי העזיבה של רונאלדיניו, כאשר בארסה רצתה לסמן לו שהוא כעת האיש המרכזי בקבוצה. אז הוא חתם עד 2014 . הטרבל בה זכתה ברצלונה בסיום אותה עונה הביא את החידוש החמישי, והוא חתם עד 2016 עם סעיף שחרור של 250 מיליון יורו.

בדצמבר 2012, אחרי ארבע זכיות בליגת האלופות, מסי חתם בפעם השישית, והחידוש האחרון היה במאי 2014, רגע לפני המונדיאל בברזיל, כאשר הפרעוש חתם עד 2018.

עוד באותו נושא

ברצלונה הודיעה רשמית: "ליאו מסי האריך את חוזהו עד 2021"

לכתבה המלאה
ליאונל מסי שחקן ברצלונה. רויטרס
60 יורו בדקה. ליאונל מסי/רויטרס

ב'ספורט הקטלוני דיווחו כי המשא ומתן על החוזה התנהל בדיסקרטיות וכי מעט מאוד אנשים היו מעורבים בשיחות. החוזה נכתב עם ירידה לפרטים קטנים וכל הסוגיות נחקרו לעומק מנקודות המבט של כל המעורבים.

ברצלונה רצתה לגרום למסי להבין שהיא לא לוקחת אותו כמובן מאליו, והבינה כי הדרך לעשות זאת היא להבטיח כי ירוויח יותר כסף מכל אחד אחר בקבוצה. כדי לעשות את זה מבלי לסכן את היציבות הפיננסית של המועדון , בארסה העניקה לו מה שכבר נתנה בעבר לשחקנים איתם חידשה חוזה - פרמיה על חידוש.

כעת, לאחר שסאגת החוזה של מסי הסתיימה (וגם לואיס סוארס וניימאר כבר חידשו), הקצה היחיד שנותר לברצלונה לסגור הוא חידוש החוזה של אנדרס אינייסטה. הקשר הוותיק סיפר כבר בסוף 2016 כי שיחות בנושא החלו, אך כרגע החוזה שלו מסתיים בסיום העונה הקרובה. בתחילה נראה היה שהחידוש אמור ללכת חלק, אך בברצלונה החלו לחשוש כשאינייסטה הודיע במרץ כי הוא מעדיף להתרכז באותה תקופה במשחקים ולא בחוזה.

בתום העונה אינייסטה אמר כי הוא מתכוון להשלים את השנה האחרונה בחוזה שלו ובמהלכה לבדוק האם ימשיך גם מעבר אליה או יעזוב. הקשר נמצא בקבוצה עבר 12 שנים והוא תמיד רצה לפרוש במדיה, אך הוא גם רוצה להרגיש שהוא משמעותי לקבוצה ולצוות האימון, ואת זה הוא יבחן תחת ארנסטו ואלוורדה בחודשים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully