וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה הודיעה רשמית: "ליאו מסי האריך את חוזהו עד 2021"

בשעה טובה: מסי נשאר ארבע שנים נוספות בברצלונה, החתימה בשבועות הקרובים, סעיף השחרור החדש יעמוד על כ-300 מיליון יורו: "המועדון שמח מאוד מהמחויבות של מסי, הכדורגלן הטוב בהיסטוריה, שהוביל את הקבוצה להצלחה מדהימה באופן שטרם נראה בתולדות הכדורגל"

עריכה: ניב מעוז

עכשיו זה רשמי: ליאו מסי נשאר בברצלונה, אחרי שסיכם על הארכת חוזהו במועדון. בהודעה הרשמית נמסר היום (רביעי) מהקבוצה: "ברצלונה וליאו מסי סיכמו על חידוש החוזה שישמור על הארגנטינאי במועדון עד 2021. החוזה ייחתם בשבועות הקרובים, כשמסי יחזור לקבוצה לאימוני טרום העונה. המועדון שמח מאוד מחידוש החוזה ומהמחויבות של מסי, הכדורגלן הטוב בהיסטוריה, ששיחק את כל הקריירה במועדון והוביל את הקבוצה להצלחה מדהימה באופן שטרם נראה בתולדות הכדורגל".

מסי התעסק בימים האחרונים בחתונתו לבחירת ליבו אנטונלה, חתונה שנערכה ביום שישי האחרון ברוסאריו עיר הולדתו. אולם, בזמן שהפרעוש חגג עם משפחתו וחבריו בארגנטינה, הקבוצה עמלה במרץ על החוזה החדש שלו: החוזה החדש ישאיר את מסי בברצלונה עד גיל 35 לפחות, כאשר סעיף השחרור החדש שלו יעמוד על לא פחות מ-300 מיליון יורו.

עוד בנושא

תחקיר בספרד: ברצלונה הונתה את בעלי המנויים למשחקיה
ארגנטינה חגגה: ליאונל מסי התחתן, כל הכוכבים התייצבו - צפו
פלורטינו פרס: "רונאלדו עצבני, מאמין שיישאר". וגם: מוראטה, חאמס ואמבפה

ליאונל מסי ברצלונה. רויטרס
לא הולך לשום מקום. מסי/רויטרס

מסי יחתום רשמית על החוזה ב-15 ביולי, כאשר הוא יחזור מהחופשה שלו. מסי, שהגיע לברצלונה בשנת 2000 בגיל 13, הוא כמובן מלך שערי הקבוצה בכל הזמנים עם 507 שערים ב-583 הופעות. מסי זכה חמש פעמים בכדור הזהב והוליך את בארסה לשמונה אליפויות ספרד, ארבע אליפויות אירופה, חמש זכיות בגביע בגביע המלך, שבע זכיות בסופרקופה הספרדי ושלוש זכיות בסופר קאפ האירופי.

אחרי הסיכום עם מסי, ברצלונה הבטיחה למעשה את עתידה של שלישיית MSN הקטלנית אחרי שסוארס וניימאר חתמו לפני מספר חודשים על הארכת חוזיהם. אגב, מי שלא צפוי להיות בברצלונה בעונה הבאה הוא מוניר אל חדאדי, החלוץ הצעיר ששיחק בוולנסיה כמושאל בעונה החולפת. למוניר (21) יש הצעות ממארסיי וליון הצרפתיות, ותג המחיר שלו עומד על כ-10 מיליון יורו.

בנושא אחר, בהתאחדות הספרדית פרסמו היום את התאריכים לסופר-קאפ הספרדי. אלופת העונה שעברה ומחזיקת הגביע, ברצלונה, תארח את אלופת ספרד ואירופה, ריאל מדריד, ב-12 באוגוסט בקאמפ נואו במשחק הראשון. הגומלין ייערך כעבור שלושה ימים (15 באוגוסט) באצטדיון סנטיאגו ברנבאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully