וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחקיר בספרד: ברצלונה הונתה את בעלי המנויים למשחקיה

תחקיר של רשת טלוויזיה קטלונית העלה כי הנהלת המועדון מכרה כרטיסים של מנויים שהודיעו מראש שלא יגיעו למשחק מסוים בעלות של כרטיסי VIP וגרפה רווחים של מיליונים. בקבוצה מכחישים

AP

האם ברצלונה רימתה את בעלי המנויים ורוכשי הכרטיסים למשחקיה באצטדיון קאמפ נואו? כך לפחות טוענת הערב (שני) רשת הטלוויזיה הקטלונית TV3. בתחקיר שפרסמה הרשת נטען כי הנהלת בארסה ניצלה את המערכת המאפשרת לבעלי מנויים לדווח מראש על כך שאינם מגיעים למשחק מסוים ולקבל החזר של 50 אחוזים מעלות הכרטיס למשחק הבודד לצורך התרמית.

על פי התחקיר הכרטיסים של האוהדים שלא הגיעו למשחקים נמכרו ככרטיסי VIP לאחרים במחירים הגבוהים מן המקובל. על פי התחקיר הנהלת ברצלונה לא יידעה את בעל המנוי על כך שהעלתה את מחיר הכרטיס שבבעלותו, שילמה לו החזר נמוך ושלשלה את ההפרש לקופת המועדון. על פי התחקיר בדרך זו גרפה הנהלת ברצלונה במשך כ-3 שנים רווחים של מיליוני יורו.

עוד בנושא
דיווח: דייגו מראדונה מעוניין לקבל אזרחות רוסית
ג'ון טרי חתם באסטון וילה לעונה: "לא יכול לחכות לפתיחת העונה"

אוהדי ברצלונה. רויטרס
ההנהלה לא הודיעה שמחיר הכרטיס שונה. אוהדי ברצלונה/רויטרס

החשיפה יכולה לגרום לזעזוע בבארסה שכן האוהדים הם בעלי מניות במועדון ויש להם השפעה רבה על זהות בעלי התפקידים הבכירים במועדון.

סגן נשיא ברצלונה ג'ורדי קרדונר הגיב בביטול לממצאי התחקיר וטען כי אינם נכונים. לדבריו: "הפצנו מזכר לאוהדים בו כתבנו כי הכרטיסים הוסבו לכרטיסי VIP משום שהם כללו חנייה, שירותי דיילות, קייטרינג ועוד. לא הסתרנו שום דבר ולא ניצלנו אף אחד. המידע שנמסר בתחקיר אינו נכון".

עוד באותו נושא

העברות בעולם - 3.7: הקאן צ'לאנוילו במילאן, ראמירס וקין באברטון

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • ברצלונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully