וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון טרי חתם באסטון וילה לעונה: "לא יכול לחכות לפתיחת העונה"

הבלם בן ה-36 ינסה לעזור לווילה לחזור לפרמיירליג. המועדון פרסם בטוויטר הדמיה להודעה בקבוצת הווצאפ הקבוצתית. טרי עזב את צ'לסי אחרי 22 שנה בהן צבר 717 הופעות בקבוצה הבוגרת

ג'ון טרי חתם היום (שני) לעונה באסטון וילה, שתהיה בסך הכול הקבוצה השלישית בקריירה שלו. וילה פרסמה אחר הצהריים הדמיה של קבוצת הווצאפ הקבוצתית, אליה נוסף בלם נבחרת אנגליה לשעבר. טרי אמר: "אני מאושר להצטרף לאסטון וילה. זה מועדון שהערצתי במשך הרבה שנים, יש פה מתקנים ואצטדיון מצוינים וחבורה של שחקנים טובים. אני לא יכול לחכות לפתיחת העונה ולעזור לקבוצה לעשות עונה מיוחדת".

טרי בן ה-36 סיכם לעונה אחת ובניגוד להערכות מוקדמות, הוא לא יישא תפקיד אימון כלשהו במועדון - זאת בגלל שהמאמן סטיב ברוס רוצה שהבלם יתרכז רק במשחק. טרי היה מחוזר גם על ידי קבוצות מהפרמיירליג, ביניהן ווסט ברומיץ', ווסטהאם, סוונסי ובורנמות', אבל הוא בחר באסטון וילה. עונה שתסתיים בעליית ליגה של הקבוצה מבירמינגהאם, תגרום לכך שהוא ירוויח כ-4 מיליון ליש"ט.

טרי בילה 22 שנה בצ'לסי, מ-1995 עד תום העונה שעברה, עם הפסקה קצרה לתקופת השאלה בנוטינגהאם פורסט. הוא לבש את מדי הקבוצה ב-717 משחקים בכל המסגרות, שימש קפטן קבוע מ-2004 והפך לאחד מהסמלים הגדולים של המועדון מאז ומעולם. הוא זכה עם צ'לסי ב-5 אליפויות, 5 גביעים, 3 גביע הליגה ופעם אחת בליגת האלופות.

טרי ינסה לעזור לאסטון וילה - מועדון פאר שנמצא בירידה - לחזור לפרמיירליג אחרי שהיא ירדה בתום עונת 2015/16.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully