וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 3.7: הקאן צ'לאנוילו במילאן, ראמירס וקין באברטון

הקשר הטורקי בן ה-23 הצטרף רשמית לרוסונרי, חלוצה של מלאגה והבלם האנגלי אצל הטופיז. פ.ס.ז' מציעה 65 מיליון יורו על אלכס סנדרו, דונארומה מתכוון לחתום על חוזה חדש לחמש שנים במילאן

רויטרס

בווידאו: תקציר גמר גביע קונפדרציות, באדיבות "כאן11"

העברות

*הקאן צ'לאנוילו הפך רשמית לשחקנה של מילאן. הרוסונרי שילמו עבור הקשר הטורקי בן ה-23 ששיחק בשלוש השנים האחרונות בבאייר לברקוזן סכום של 25 מיליון יורו.

* אינגולשטאדט קבוצתו של אלמוג כהן שאלה מהופנהיים את חלוצה אנטוניו קולאק.

* ג'ון גרגורי, זוכרים? המאמן האנגלי בן ה-63 שאימן בעבר את אחי נצרת ומ.ס אשדוד, מונה למאמנה החדש של צ'נאי מהליגה ההודית. גרגורי יחליף בתפקיד את לא אחר מאשר מרקו מאטרצי, בלם העבר האיטלקי של אינטר שהוליך את הקבוצה לאליפות הודו ב-2015.

* קיי הרבאץ, קשרה המוכשר בן ה-18 של באייר לברקוזן האריך את חוזהו במועדון עד 2022. הרבאץ רשם 15 הופעות בהרכב הקבוצה בבונדסליגה אשתקד וכבש ארבעה שערי ליגה.

* ולנסיה הודיעה רשמית על החתמתו לחמש שנים של נמניה מקסימוביץ'. הקשר הסרבי בן ה-22 הגיע בהעברה חופשית מאלופת קזחסטן אסטנה והפך לרכש הראשון של מרסלינו.

* בנפיקה שילמה מיליון יורו לנסיונל כדי לרכוש את הקיצוני הימני סלבדור אגרה (25). השוער ברונו וארלה עשה את אותו מסלול כשחזר מהשאלה.

* אברטון השלימה את עסקת רכישתו של החלוץ סנדרו ראמירס ממלאגה. הקבוצה הספרדית תקבל 5 מיליון ליש"ט בלבד, החלוץ בן ה-21 חתם לארבע שנים.

* אברטון השלימה יום עמוס עם החתמתו של בלמה של ברנלי מייקל קין, שעבר בעבור סכום של כ-30 מיליון ליש"ט - שיא חדש למועדון.

* סביליה החזירה לשירותיה את הקשר אבר באנגה מאינטר. על פי הדיווחים, הספרדים שילמו לאיטלקים סכום המשוער בכ-9 מיליון יורו. באנגה הצטרף לאינטר מסביליה בקיץ שעבר בהעברה חופשית, וכעת הוא חוזר לקבוצתו הקודמת.

* רומא השלימה את עסקתו העברתו של מקסים גונאלון, קשרה הצרפתי בן ה-28 של ליון, עבור סכום של כ-5 מיליון יורו.

* בנו של ג'ורג' וואה, טימותי בן ה-17, חתם בפריס סן ז'רמן עד 2020.

* מונאקו החתימה את שחקן ההגנה בן ה-23 של פיינורד, טרנס קונגולו. הצרפתים צפויים לשלם לאלופת הולנד סכום שינוע בין 13 ל-15 מיליון יורו.

* שפילד וונסדיי החתימה את שחקנה של ברנלי, ג'ורג' בויד, בהעברה חופשית.

שמועות

* ווסטהאם הציעה לוויאריאל 25 מיליון יורו עבור חלוצה סדריק בקאמבו.

* באיטליה מתפרסמים דיווחים לפיהם יובנטוס מתכננת להגיש הצעה שמנה עבור לוקה מודריץ', קשרה הקרואטי המצוין של ריאל מדריד. אלופת איטליה נואשת לחזק את עצמה הקיץ כדי לנסות לזכות בליגת האלופות והקרואטי נחשב לחלום הרטוב של מסימיליאנו אלגרי.

* בספרד מדווחים שברצלונה היא הפייבוריטית להחתים את לאונרדו בונוצ'י בלמה של יובנטוס ונבחרת איטליה.

* ב"סקיי איטליה" נטען כי ג'אנלואיג'י דונארומה הודיע לסוכנו מינו ראיולה כי הוא מתכוון לחתום על חוזה חדש לחמש שנים במילאן ולשים סוף לסחבת הארוכה בנושא.

* תחרות לצ'לסי? על פי "לה רפובליקה", יובנטוס קיבלה הצעה על סף 65 מיליון יורו מפריס סן ז'רמן, המבקשת לרכוש את המגן השמאלי אלכס סנדרו.

* נמצאה הנוסחה להעברת אלכסנדר לקאזט לארסנל? "טלפוטבול" מדווח על סיכום שהושג עם ליון, לפיו התותחנים ישלמו 53 מיליון יורו ועוד 7 מיליון כבונוסים עבור הסקורר הצרפתי.

* אברטון, שנערכת לאפשרות שתאבד את רומלו לוקאקו הבלגי, מוכנה להציע 22.8 מיליון יורו לארסנל כדי לצרף את אוליבייה ז'ירו, חלוץ נבחרת צרפת שככל הנראה ייפרד מארסן ונגר.

* על פי "ל'אקיפ", לואיז גוסטבו צפוי להגיע במהלך היום למארסיי כדי להשלים את המעבר מוולפסבורג. הקשר האחורי הברזילאי יעלה לצרפתים 8 מיליון יורו.

* ז'רמי מתיו, שחקן ההגנה הצרפתי של ברצלונה, נחת בליסבון כדי להתחיל תקופת מבחנים בספורטינג שצפויה להחתימו.

* אנתוני לה טאלק, החלוץ הצרפתי ששיחק בעבר בליברפול, קרוב לעבור לאסטרה ג'ורג'ו הרומנית בהעברה חופשית.

עוד באותו נושא

נשיא אסטון וילה: "ברוכים הבאים, ג'ון טרי. ההודעה בקרוב!"

לכתבה המלאה
שחקן מילאן הקאן צ'לאנוילו. אתר רשמי מילאן, אתר רשמי
יהיה הטורקי השני של מילאן. הקאן צ'לאנוילו/אתר רשמי, אתר רשמי מילאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully