וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכסנדר לקאזט חתם בשורות ארסנל והפך לשחקן היקר בתולדות המועדון

התותחנים שילמו כ-53 מיליון יורו עבור החלוץ הצרפתי שעוזב את ליון וחותם ל-5 שנים. שיא ההעברות הקודם של ארסנל עמד על 42.5 מיליון יורו תמורת מסוט אוזיל. אוליבייה ז'ירו בדרך לאברטון

צלמים זמניים מורשים

אלכסנדר לקאזט הפך היום (רביעי) באופן רשמי לשחקנה של ארסנל לאחר שהשלים את הבדיקות הרפואיות וחתם על חוזה ל-5 שנים בשורות התותחנים. על פי הדיווחים הקבוצה של ארסן ונגר שילמה לליון סכום של כ-53 מיליון יורו, שיכול אף לעלות ל-60 מיליון על החלוץ בן ה-26.

בכך הפך לקאזט לשחקן היקר ביותר בתולדות ארסנל ששילמה ב-2013 סכום של 42.5 מיליון יורו לריאל מדריד עבור מסוט אוזיל. ארסן ונגר ניסה לצרף את לקאזט המשחק בשורות ליון מאז 2010 עוד בשנה שעברה, אבל אז המהלך לא יצא לפועל בסופו של דבר.

שחקן ליון אלכסנדר לקאזט חוגג. רויטרס
ונגר חיזר אחריו זמן רב. לקאזט/רויטרס

מי שצפוי לעזוב את ארסנל במקביל לצירופו של לקאזט, הוא בן ארצו אוליבייה ז'ירו. על פי הדיווחים בממלכה אברטון של רונאלד קומאן קרובה לצרף את החלוץ תמורת סכום של 20 מיליון פאונד.

ז'ירו הצטרף לתותחנים בקיץ 2012 מיד לאחר שסייע למונפלייה לזכות לראשונה בתולדותיה באליפות צרפת. מאז הפך לשחקן המזוהה מאוד עם המועדון הלונדוני, אך כעת נראה שהוא ימצא את עצמו במקום אחר כבר בפרק הזמן הקרוב ביותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully