וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרסלו דיאס: "זה רגע כואב כמו המוות של אחי לפני כ-14 שנה"

קשר נבחרת צ'ילה פרסם פוסט ארוך באינסטגרם אחרי הטעות שהובילה להפסד לגרמניה: "תמיד אמרתי שהכדורגל לעולם לא יגרום לי להרגשה דומה, אבל טעיתי. זה רגע שלא אשכח לעולם"

רויטרס

קשר נבחרת צ'ילה, מרסלו דיאס, פרסם הלילה (בין ראשון לשני) פוסט נרגש בחשבון האינסטגרם שלו, בעקבות הטעות שביצע במשחק נגד גרמניה. איבוד כדור של דיאס גרם לספיגה וצ'ילה הפסידה 1:0 בגמר גביע הקונפדרציות.

דיאס כתב: "צ'יליאנים יקרים, בשעה קשה זו אני רוצה להודות לכל אחד ואחד מכם, שנתן לי להרגיש מיוחד וחשוב. אספר לכם סיפור: לפני קרוב ל-14 שנה חוויתי את הרגע הקשה בחיי כשאחי מת. היום, כמעט 14 שנה לאחר מכן, חוויתי את הרגע הקשה ביותר בקריירה שלי. תמיד אמרתי שהכדורגל לעולם לא יגרום לי לכאב דומה, אבל טעיתי. בדיוק כמו אז אני אבכה, ארגיש נורא, אעבור תקופה קשה ולא אשכח את זה לעולם.

"אבל מה שברור לי יותר מהכול זה שאעמוד זקוף ואמשיך להילחם, כי אלו החיים. תמיד אמרתי שהחיים נועדו לאמיצים ואני מאמין שאני אחד מהם. הטעות שביצעתי היא בוודאי הטעות הגדולה ביותר שלי בקריירה, אבל אני חושב שהדבר הכי טוב בשבילי עכשיו הוא ללמוד ממנה כדי לעבור את הרגע הזה.

"אני רוצה להודות לאוהדים, לחבריי השחקנים, לצוות המקצועי ולראשי הנבחרת על התמיכה. גם לכל אלו שכתבו לי הודעות ועודדו אותי, אבל בעיקר למשפחתי וחבריי. הטעות שלי תהפוך אותי לחזק יותר. אני מתנצל עליה ומבטיח להתאושש ממנה במוקדם או מאוחר".

עוד בנושא:

גרמניה ניצחה את צ'ילה בגמר גביע הקונפדרציות
יוליאן דראקסלר נבחר לשחקן הטורניר
פורטוגל סיימה במקום השלישי אחרי ניצחון על מקסיקו

שחקן נבחרת גרמניה, טימו ורנר, מול שחקן נבחרת צ'ילה, מרסלו דיאס. GettyImages
דיאס אחרי איבוד הכדור/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully