וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראקלסר שחקן הטורניר, לב: "הרשים אותי לראות כמה רצינו לנצח"

גרמניה חגגה זכייה בעוד תואר, הקשר קיבל את הפרס ממראדונה. המאמן עקץ את וידאל: "אנחנו עדיין הטובים בעולם, ועם נבחרת כזו צעירה!". וגם: מיטב הממים על תפקודם של שופטי הווידאו

רויטרס

גביע הקונפדרציות, טורניר ההכנה למונדיאל 2018 ברוסיה, הסתיים הערב (ראשון) בדיוק כפי שהסתיים הגביע העולמי הקודם - בניצחון של נבחרת גרמניה. המאנשאפט ניצחו 0:1 בגמר את נבחרת צ'ילה, משער בדקה ה-20 של לארס שטינדל, והשלימו זכייה ראשונה אי פעם בטורניר אחרי שהרשימו למרות שהגיעו לרוסיה עם סגל משני וצעיר. למעשה, ממוצע גילם של השחקנים שעלו בהרכב של יואכים לב בגמר (24 ו-244 ימים) גבוה רק בשנתיים מממוצע הגילאים של הרכב גרמניה הצעירה, שזכתה בשבוע שעבר ביורו עד גיל 21 (22 ו-275).

גרמניה הפכה לנבחרת השלישית שזוכה בטורניר שלוש שנים לאחר זכייה בגביע העולם (צרפת ב-2001 וברזיל ב-2005). מעבר לכך, גרמניה הצטרפה לצרפת כנבחרת האירופיות היחידות שזכו גם בגביע העולמי, גם ביורו וגם בקונפדרציות. כעת, הגרמנים ינסו להפוך לנבחרת הראשונה אי פעם שזוכה במונדיאל שנה אחרי שזכתה בטורניר החזרה הגנרלית.

בסיום המשחק חולקו הפרסים האישיים לנבחרי הטורניר: יוליאן דראקסלר הגרמני זכה בתואר מצטיין הטורניר (וקיבל את הפרס מדייגו מראדונה), חברו לנבחרת טימו ורנר סיים כמלך השערים והשוער המפסיד, קלאודיו בראבו הצ'יליאני נבחר לשוער המצטיין.

עוד בנושא

נבחרת גרמניה זכתה בגביע הקונפדרציות עם 0:1 על נבחרת צ'ילה
קונפדרציות: פורטוגל ניצחה את מקסיקו 1:2 בקרב על המקום השלישי

הנפת הגביע/רויטרס

תגובות

המאמן המנצח, יואכים לב: "כמובן שאני מאוד מרוצה מהנבחרת, ששיחקה ביחד בסך הכול כשלושה שבועות וחצי. לא משנה אם מדובר היה באימונים או במהלך המשחקים, הרגשתי רוח מנצחת מהשחקנים, ובגלל זה אני מרגיש שהגיע לנו. עבורנו, עבור השחקנים הצעירים שלנו, היה משחק כמעט קסום. הרשים אותי מאוד לראות כמה רצינו לנצח. לפני המשחק, וידאל אמר שזכייה בגביע הזה תהפוך את צ'ילה לנבחרת הטובה בעולם. אז הגיע הזה אומר שכרגע גרמניה עדיין הנבחרת הטובה בעולם, ועם נבחרת כזו צעירה!".

לב התייחס לסגל הצעיר והלא מנוסה אותו לקח לטורניר: "בבדיחות הדעת, אפשר להגיד שעכשיו נצטרך לחשוב מי מהשחקנים שנשארו בבית אנחנו עדיין יכולים לצרף לנבחרת בשנה הבאה. עכשיו ברצינות, יצרנו אלטרנטיבות, בכך שנתנו לשחקנים צעירים ניסיון במשחקים כמו זה. הזכיות פה וביורו הצעירות לא מבטיחות לנו שנזכה במונדיאל. גרמניה היא תמיד אחת מהפייבוריטיות ונוכל להתמודד עם זה".

מאמן נבחרת צ'ילה, חואן אנטוניו פיצי, אמר בסיום: "שיחקנו משחק מדהים והשקענו מאמץ עצום. כפינו בדקות הראשונות את תוכנית המשחק שלנו ויצרנו מצבים, אבל ככה זה בכדורגל. לפעמים עושים טעויות. זה נורמלי להיות מאוכזב כשאתה מפסיד בגמר, אבל הידיעה שאנחנו מסוגלים להתחרות מול הנבחרות הטובות בעולם משמחת אותנו. ננסה לשמור על סגנון המשחק שלנו. מרסלו דיאס עצוב, כמו כל הנבחרת. אבל זו הצורה שבה הוא משחק ואנחנו מעריכים אותו בזכותה. אנחנו תומכים בו לחלוטין. לא היינו חזקים כפי שהיינו בשנה שעברה בקופה אמריקה, שם יצרנו אפילו יותר מצבים. לא הצלחנו להבקיע".

קלאודיו בראבו: "אנחנו לא מצטערים על דבר ממה שקרה בטורניר הזה. היו משחקים שהרגליים כבר לא תיפקדו, אבל שיחקנו עם הלב. אנחנו יודעים שברמות האלו אסור לעשות טעויות. אבל אנחנו לא מצטערים על שום דבר. נתנו את כל מה שהיה לנו".

עוד באותו נושא

נבחרת גרמניה זכתה בגביע הקונפדרציות

לכתבה המלאה
גמר גביע הקונפדרציות בין נבחרת גרמניה לנבחרת צ'ילה נעצר לבדיקת אצל שופטי הוידאו. רויטרס
הלוח באצטדיון בעת עצירת המשחק: "שופטי וידאו"/רויטרס

במהלך המחצית השנייה, המשחק נעצר למשך מספר דקות לטובת בחינת אחד האירועים על ידי שופטי הווידאו. השופטים בדקו מפגש בין גונסאלו חרה לטימו ורנר, במהלכו הצ'יליאני שלח מרפק לפניו של הגרמני, ולאחר העיכוב החליטו בסופו של דבר על כרטיס צהוב לחרה. ההחלטה המוטעית, ובעיקר העיכוב במשחק, גרמו פעם נוספת (לא הראשונה בטורניר הנוכחי) לרבים ברשתות החבריות להתלוצץ באר לתפקודם ונחיצותם של שופטי הווידאו. אספנו לכם את מיטב הממים:

אירוע המחלוקת

אלן שירר ממש לא מרוצה

שופטי הווידאו היו מאשרים למראדונה את שער "יד האלוהים"?

וכעת, לברכות

גם שחקן נבחרת ישראל, אלמוג כהן, שמשחק באינגולשטאדט ולוקח חלק בליגה הגרמנית כבר מספר שנים, הצטרף למברכים: "ברכות לנבחרת עלזכייתה בגביע הקונפדרציות וביורו הצעירות. כבוד, הופעה נהדרת!"

אוהד גרמני התגרה בצ'יליאנים ביציע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully