וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונפדרציות: פורטוגל ניצחה את מקסיקו 1:2 בקרב על המקום השלישי

המקסיקנים עלו ליתרון משער עצמי של נטו בדקה ה-54, אך שוויון דרמטי של פפה בדקה ה-90 שלח את המשחק להארכה, ושם אדריאן סילבה כבש מהנקודה הלבנה (104) כדי לקבוע מהפך

AP

בווידאו: מסיבת עיתונאים לקראת גמר גביע קונפדרציות

גביע קונפדרציות ברוסיה יגיע הערב (ראשון) לסיומו עם הגמר הגדול בין צ'ילה לגרמניה (21:00, כאן 11). אחת מהן תעשה היסטוריה ותזכה בגביע לראשונה בתולדותיה, אך קודם לכן, נערך משחק על המקום השלישי בין מפסידות חצי הגמר: פורטוגל ומקסיקו, ואלופת אירופה יצאה עם ידה על העליונה אחרי ניצחון 1:2 בהארכה, וזאת כשהיא משיגה שוויון דרמטי בתוספת הזמן.

הסלסאו עלו להתמודדות ללא הכוכב הגדול כריסטאינו רונאלדו, ובדקה ה-16 קיבלו הזדמנות פז לעלות ליתרון בפנדל לאחר שאנדרה סילבה הוכשל ברחבה המקסיקנית. חלוצה החדש של מילאן ניגש לבעוט, ירה כדור חזק לפינה השמאלית, אך גיירמו אוצ'ואה הצליח להדוף את הכדור. המשחק המשיך להתנהל בשליטה של פורטוגל, אך מקסיקו הצליחה לעקוץ בדקה ה-54. צ'יצ'אריטו פרץ טוב מאגף ימין של הגנת הסלסאו, העביר כדור רוחב שפגע בבלמה של זניט סנט פטרסבורג, נטו, שבהופעת הבכורה שלו בטורניר כבש שער עצמי אומלל. פורטוגל לא ויתרה, ובדקה ה-91 כדור רוחב של ריקרדו קווארסמה מצא את פפה, ששלח רגל ארוכה וכבש שער שוויון דרמטי ששלח את המשחק להארכה.

במהלך ההארכה, בדקה ה-104 פורטוגל קיבלה פנדל נוסף, הפעם לאחר נגיעת יד של מיגל לאיון שהגיעה לאחר ניסיון בעיטה של גלסון מרטינס. שוב סילבה ניגש לבעוט, אבל הפעם אדריאן, אקס מכבי חיפה וקפטן ספורטינג ליסבון, שכבש בקלות את שערו הראשון בנבחרת והשלים את המהפך - 1:2 לפורטוגל. שתי דקות חלפו והמגן נלסון סמדו בעט בפניו של הירווינג לוזאנו כשניסה להרחיק, וראה כרטיס צהוב שני ואדום. בדקה ה-112 ראול חימנס איזן את מספר השחקנים במגרש עם הרמת רגל גבוהה ואדום משלו. אלופת אירופה שמרה על היתרון עד לסיום המשחק, והיא תתנחם במקום השלישי בהשתתפותה הראשונה בטורניר.

מאמן נבחרת מקסיקו חואן קרלוס אסוריו. רויטרס
הוא לא מבין איך זה קרה לו. חואן קרלוס אוסוריו מאוכזב/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully