וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובאק דג'וקוביץ' בחצי גמר איסטבורן, אנדי מארי נפצע בירך

פחות משבוע לווימבלדון: הסרבי ניצח 2:6, 6:7 (9) את יאנג. הבריטי לא ייקח חלק במשחקי ראווה, אך אמור להיות כשיר ליום שני. ווזניאקי ניצחה באותו יום את וסנינה והאלפ, ועלתה לחצי הגמר

נובאק דג'וקוביץ'. רויטרס
לא פשוט. דג'וקוביץ'/רויטרס

פחות משבוע לפני שווימבלדון יוצא לדרך, נובאק דג'וקוביץ' עלה היום (חמישי) לחצי גמר טורניר איסטבורן (סך פרסים: 635 אלף יורו). על אף שהאמריקאי (47 בעולם) נזקק לטיפול רפואי בסוף המערכה הראשונה, זה לא הלך פשוט לסרבי, שניצח בסופו של דבר 2:6, 6:7 (9). בשלב הבא יפגוש דג'וקוביץ' את המנצח בין סטיב ג'ונסון ודניל מדבדב.

* אנדי מארי, שהפסיד כבר בסיבוב הראשון של טורניר קווינס, נפצע בירך ולא יוכל לקחת חלק במשחקי הראווה שהיו מתכוננים לו בהמשך השבוע ברחבי הממלכה. בתקשורת הבריטית כבר העלו ספקות בנוגע להשתתפות שלו בווימבלדון, שייצא לדרך ביום שני, אך המדורג ראשון בעולם אמור להיות כשיר לקראת פתיחת הטורניר. "הירך שלי כואבת ואצטרך לתת לה לנוח היום ומחר", אמר הסקוטי.

עוד בנושא:

טורניר איסטבורן: נובאק דג'וקוביץ' ניצח את ואשק פוספיסיל ועלה לרבע הגמר
ג'ון מקנרו הסתבך בפרשת סרינה וויליאמס: "אוי, אני והפה הגדול שלי"
פאולו מאלדיני הפסיד במשחק הזוגות בצ'לנג'ר מילאנו
סרינה וויליאמס עונה לג'ון מקנרו: "אין לך עובדות". ומה אמר המדורג 701?

קרוליין ווזניאקי טניסאית דנית. GettyImages
שני ניצחונות ביום. ווזניאקי/GettyImages

* טורניר הנשים באיסטבורן: הדחיות בימים האחרונים הביאו את השחקניות למצב שחלקן נאלצות לשחק שני משחקים באותו יום, ומסימונה האלפ זה גבה מחיר. הרומנייה שרדה מותחן של שעתיים ו-43 דקות וניצחה 7:6 (6), 6:7 (4), 5:7 את טסבטאנה פרינקובה (149 בעולם), אך לאחר מכן הגיעה עייפה למפגש מול קרולין ווזניאקי (שגם היא שיחקה היום, והביסה 1:6, 2:6 את אלנה וסנינה). הדנית ניצלה את העייפות של יריבתה והפכה הפסד במערכה הראשונה ל-7:5, 4:6, 1:6, ועלתה לחצי הגמר.

גם קרולינה פלישקובה בחצי הגמר אחרי 7:6 (7), 2:6, 4:6 על סבטלנה קוזנצובה. קודם לכן פלישוקבה ניצחה (3), 4:6 את שואי פנג, בעוד קוזנצובה גברה 4:6, 6:2, 3:6 על קריסטינה מלאדנוביץ'.

ילנה אוסטפנקו, הזוכה המפתיעה ברולאן גארוס, הודחה בסיבוב השני אחרי הפסד 7:5, 3:6, 6:4 לג'ו קונטה. הבריטית המשיכה ועלתה לחצי הגמר עם 3:6, 4:6 על תפגוש כבר בהמשך הערב את אנג'ליק קרבר, שבשמינית גברה ללא מאמץ 2:6, 1:6 על לארה אראוברנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully