וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון מקנרו הסתבך בפרשת סרינה וויליאמס: "אוי, אני והפה הגדול שלי"

אחרי הסערה הגדולה מקנרו זומן לאולפני הטלוויזיה, החמיא לסרינה ("היא יותר גדולה מדג'וקוביץ', אוקיי?"), דיבר בטון מתנצל על הדברים, אבל לא חזר בו מטענותיו: "יש לי פתרון - שנשים וגברים ישחקו ביחד". צפו בו מתפתל

ג'ון מקנרו טניסאי העבר במשחק של ניו יורק ניקס. GettyImages
תחת מתקפה. מקנרו/GettyImages

מאז שג'ון מקנרו טען שסרינה וויליאמס הייתה מדורגת 700 בעולם אילו הייתה נכנסת לסבב הגברים, הדברים עוררו סערה גדולה בטניס העולמי ובקרב חובבי הספורט, והעלו מחדש את מאבקי המינים בענף. מדובר בדיון ארוך, בעל היסטוריה ארוכה, ואכן דבריו של מקנרו נגעו בנקודה רגישה.

אומנם מקנרו ניסה להגיד את דעתו בצורה מכובדת כלפי סרינה, והוא ציין בבירור שהיא ספורטאית גדולה וכנראה הגדולה אי פעם בתולדות הענף, אבל פשוט רצה להמחיש את הפערים הפיזיים בין גברים לנשים. כך או כך, מאז מקנרו התבקש להתייחס לדבריו והוזמן למספר אולפנים טלוויזיוניים, כולל בתוכנית הבוקר הפופולרית של CBS ובתוכנית האירוח של סטפן קולבר.

עוד בנושא

ג'ון מקנרו עורר סערה: "בסבב הגברים סרינה הייתה מדורגת 700 בעולם"
סרינה וויליאמס עונה לג'ון מקנרו: "אין לך עובדות". ומה אמר המדורג 701?
"משחק מלחמת המינים היה מכור": תחקיר מקיף של ESPN על משחק הטניס המפורסם בהיסטורי
איפה הכסף? ההסתבכות הכלכלית הגדולה ומבוכת הענק של בוריס בקר

בין הדברים שאמר מקנרו זה שסרינה הוא "הטניסאית הגדולה אי פעם", אבל מתעקש שאילו הייתה משחקת בסבב הגברים "זה סיפור אחר לגמרי". הוא הודה שרבים ביקרו אותו על הדברים, כולל בנותיו, ומתעקש ש"הרגשתי צורך, לצערי, להגן על עצמי ולהגיד מה שאני באמת מרגיש". לדבריו - "יש לי פתרון. תפתרו את זה, שגברים ונשים ישחקו ביחד. ואז לא נצטרך לנחש".

בראיון אצל הלייט שואו של סטיבן קולבר אמר לו המגיש "אתה ידוע בפה הגדול שלך ובהתפרצויות... אבל הפעם התעלית על עצמך אדוני, בהחלט בהתעלית על עצמך". הקהל קרא בוז למקנרו, שאמר: "גם אצל הבנות שלי זה לא עבר טוב... אוי, אני והפה הגדול שלי". מקנרו ציין ש"אנשים תמיד שואלים - 'אתה יכול לנצח את סרינה?'. גם הבנות שלי לא חושבות שאני יכול. היא בהיריון, אז אולי כדאי שאשחק מולה עכשיו, יהיה לי סיכוי טוב יותר. בכל מקרה אני מאחל לה בהצלחה, היא ללא ספק הדבר הכי טוב שקרה לטניס האמריקאי ב-15 השנים האחרונות".

כמו כן, בתוכנית הבוקר מקנרו התבקש לדרג את חמשת הטניסאים הגדולים בכל הזמנים, ואמר: ראשון פדרר, אחריו קרוב אליו נדאל, אחרי זה רוד לייבר האליל שלי, אני שם בפנים את פיט סמפראס, ובמקום החמישי סרינה וויליאמס! ורק אחריה דג'וקוביץ'. אתם שמחים עכשיו?".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

לקרבות המינים בטניס יש היסטוריה ארוכה. בובי ריגס, המדורג 1 בעולם בשנות ה-40, פרש ב-1951, אבל בגיל 55 עדיין האמין שהוא יוכל לנצח כל טניסאית בעולם. בהתחלה הוא שיחק נגד מרגרט קורט, בזמנו המדורגת ראשונה, והביס אותה 2:6, 1:6. לאחר מכן בילי ג'ין קינג הזמינה אותו להתמודדות, כשהיא הייתה בת 29, צעירה ב-26 שנה מיריבה ריגס. היא ניצחה אותו במשחק ראווה ביוסטון 4:6, 3:6, 3:6, באחד האירועים הספורטיביים הכי נצפים בתולדות הטלוויזיה בארה"ב. ב-1992 ג'ימי קונורס, אז בן 40, שיחק נגד מרטינה נברטילובה, אז בת 35. למשחק היו חוקים מיוחדים, כשלקונורס הותר רק ניסיון אחד בהגשה, ואילו רעבוע ההגשה של נברטילובה הוגדל. קונורס ניצח 5:7, 2:6.

סרינה וויליאמס הצטלמה ל"וניטי פייר" לכתבת שער

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully