וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר איסטבורן: נובאק דג'וקוביץ' ניצח את ואשק פוספיסיל ועלה לרבע הגמר

הסרבי שהידרדר למקום הרביעי בעולם, רשם את משחק הדשא הראשון שלו העונה לפני ווימבלדון בדרך ל-4:6, 3:6 מול הקנדי במשחק שנדחה מאתמול. יפגוש בשלב הבא את יאנג או דונלדסון

נובאק דג'וקוביץ'. רויטרס
פתח ברגל ימין. דג'וקוביץ'/רויטרס

טורניר ווימבלדון מתקרב בצעדי ענק והיום (רביעי) נובאק דג'וקוביץ' הסרבי המדורג רביעי בעולם רשם את משחקו הראשון העונה על משטח דשא כשניצח את ואשק פוספיסיל הקנדי 4:6, 3:6. המשחק הזה היה המשך מהמשחק שנדחה אתמול בשל הגשמים ונולה לא התקשה יותר מדי בדרך לניצחון שהושג תוך 85 דקות. דג'וקוביץ' ישחק בסיבוב הבא מול דונלד יאנג האמריקאי (47 בעולם), שניצח 4:6, 5:7 את בן ארצו ג'ארד דונלדסון (65) הצעיר.

דג'וקוביץ' לא חווה חיים קלים כל כך מול הקנדי שהצליח לשמור על ההגשות שלו במערכה הראשונה עד שנשבר במשחקון העשירי והמכריע בדרך ל-4:6 לסרבי. במערכה השנייה נולה הצליח להציל נקודת שבירה במצב של 2:2 ושבר לאחר מכן ל-2:4 בדרך לניצחון במשחק כולו.

בטורניר הנשים באיסטבורן ספגה גרבינייה מוגורוסה תבוסה מביכה במיוחד שבוודאי מערערת את ביטחונה לקראת פתיחת ווימבלדון בשבוע הבא. הספרדייה, המדורגת 15 בעולם, בכלל לא היוותה יריבה שקולה לברבורה סטריצובה הצ'כית (23) והובסה 6:0, 6:1 על ידה בתוך שעה ועוד דקה. ג'ו קונטה המקומית (7) נראתה טוב ועלתה לסיבוב השלישי אחרי 2:6, 2:6 מול סוראנה קירסטאה. בסיבוב הבא מחכה לה ילנה אוסטפנקו. המדורגת ראשונה בעולם אנג'ליק קרבר, שמנסה להתאושש מהמשבר בו היא נמצאת השנה, נזקקה לשלוש מערכות כדי לנצח 6:4, 1:6, 5:7 את קריסטינה פלישקובה (44).

אנג'ליק קרבר טניסאית גרמנייה. GettyImages
קרבר עשתה את שלה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully