וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי ברשימת "המציאות הגדולות ביותר בשוק השחקנים החופשיים"

אתר "בליצ'ר ריפורט" לא שכח לישראלי את יכולתו הטובה בעונת 2015/16 וכלל אותו ברשימה: "לא מאוחר עבורו להחזיר את השעון לאחור". באתר Hoopshabit כבר הציעו אותו ללוס אנג'לס לייקרס

AP

עומרי כספי עדיין מחפש אחר קבוצת NBA חדשה, ואולי אחרי הכתבה שפורסמה היום (שלישי) באתר "בליצ'ר ריפורט", המשימה שלו תהפוך קצת קלה יותר. באתר בחרו את "המציאות הגדולות ביותר בשוק השחקנים החופשיים", והישראלי הוא אחד משבעה שמות שהועלו.

"מעט מאוד ממה שכספי עשה בעונה שעברה ראוי ליחס", נכתב. "הוא התקשה ב-22 משחקים בסקרמנטו לאחר שנקבר באופן בלתי ברור על הספסל, סבל מפציעה באצבע במשחקו הראשון בניו אורלינס, ולאחר מכן התקשה למצוא את הזריקה שלו מבחוץ כשנחת במינסוטה. אבל בואו נחזור אחורה שנה. בקיץ שעבר, כספי הגיע אחרי עונה של 11.8 נקודות (48.1 אחוז מהשדה, 40.9 ל-3), 5.9 ריבאונדים ו-1.4 אסיסטים למשחק בסקרמנטו. יכולות הקליעה שלו מבחוץ הפכו אותו לכוח התקפי חשוב, והוא הצליח לשמור לא רע על ידי הימצאות במקומות הנכונים ומעט מאוד טעויות מנטליות. במובנים רבים, הוא הפך לאחד המצרכים הכי פחות מוערכים בליגה.

"לא מאוחר מדי עבור כספי להחזיר את השעון לאחור. הוא חגג את יום הולדתו ה-29 והמשחק שלו לא מבוסס על אתלטיות. כל עוד ימצא עצמו בסיטואציה נוחה שתאפשר לו לבנות קצב של קליעה, הוא יוכל לחזור לרמה בה היה לפני הפציעה שהורידה אותו לתחתית הליגה לאורך עונת 2016/17".

ביחד עם כספי ברשימה הנ"ל נמצאים גם וינס קרטר, דארן קוליסון, כריסטיאנו פליסיו, ניקולה מירוטיץ', תאבו ספולושה ואלן וויליאמס.

עוד בנושא:

איך עומרי כספי מעורב ב"בחירת הדראפט המוזרה אי פעם"?
ראסל ווסטברוק נשא נאום מרגש, אנס קאנטר עקץ את קווין דוראנט
ראסל ווסטברוק זכה ב-MVP, דריימונד גרין בשחקן ההגנה של העונה

עומרי כספי, ניו אורלינס פליקנס. AP
רק צריך למצוא את הסיטואציה הנכונה. כספי/AP

הישראלי אף הוזכר באתר Hoopshabit כמועמד לחזק את הלייקרס. "הלייקרס ורוב פלינקה יעשו מאמצים לשפר את יכולות הקליעה מבחוץ בקיץ", נכתב, "זה היה ברור בדראפט וזה ימשיך בשוק השחקנים החופשיים. אופציה זולה אחת לספסל יכולה להיות כספי. הוא הוכיח את עצמו כנשק יציב לאורך הקריירה שלו וקלע 36.7 אחוז מחוץ לקשת - לא מספר מאוד מרשים, אבל הרבה יותר טוב מכל שאר שחקני הסגל כרגע. הוא יכול להיות אופציה אידיאלית מהספסל בעמדת הסמול פורוורד".

עוד באותו נושא

לקראת מציאת קבוצת NBA חדשה: עומרי כספי החליף סוכנים בארה"ב

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully