וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראסל ווסטברוק נשא נאום מרגש, אנס קאנטר עקץ את קווין דוראנט

ה-MVP הטרי של ה-NBA הודה לחבריו ולמשפחתו, והתייפח בעיקר כאשר התייחס לאחיו. חברו לקבוצה התייחס לנאום הזכייה המפורסם של KD. וגם: הרשת נקרעה מצחוק בגלל ג'יימס הארדן וניקי מינאז'

AP

ראסל ווסטברוק זכה הלילה (בין שני לשלישי) בתואר ה-MVP של העונה הסדירה ב-NBA, כאשר לראשונה הפרס חולק בטקס חגיגי שהתקיים שבועיים לאחר סיומה של סדרת הגמר, וההכתרה של גולדן סטייט לאלופה.

ווסטברוק קיבל בסך הכול 888 נקודות והקדים את ג'יימס הארדן ב-135 נקודות. שחקן הת'אנדר נבחר 69 פעמים למקום הראשון (10 נקודות), 19 לשני (7 נקודות) ו-13 לשלישי (5 נקודות). הארדן לעומתו, קיבל 22 בחירות למקום הראשון, 69 לשני ו-10 לשלישי ובסך הכול, 753 נקודות. במקום השלישי הגיע קוואי לאונרד עם 500 נקודות, כולל 9 בחירות למקום הראשון והשני, 52 לשלישי, 28 לרביעי ו-3 לחמישי.

ווסטברוק, שסיפק עונה מפלצתית אותה סיים עם ממוצע של טריפל דאבל, התרגש מאוד והזיל דמעה בעיקר כאשר דיבר על משפחתו - ובפרט כאשר התייחס לאחיו הקטן. הנאום שלו מיד הצית השוואות לנאום המפורסם של חברו לשעבר באוקלהומה סיטי, קווין דוראנט, אותו נשא כאשר זכה ב-MVP ב-2013/14.

עוד בנושא

ראסל ווסטברוק זכה ב-MVP, דריימונד גרין בשחקן ההגנה של העונה
ג'ון וול הודה: "אני לוחץ על פול ג'ורג' שידחוף לטרייד לוושינגטון"
NBA: פורסמה חמישיית ההגנה של העונה וחמישיית שחקני השנה הראשונה

אנס קאנטר התקשה להימנע מההשוואה, ושלח עקיצה לעבר האקס

"תודה לאיש שלמעלה, בורכתי", פתח ראס את דבריו לאחר שקיבל את הגביע מהקומישינר אדם סילבר, "יש לי רשימה ארוכה של אנשים שאני רוצה להודות להם". ראשית, הוא ציין את כל אנשים הצוות בקבוצה "שעזרו לו להגיע מוכן לכל משחק מחדש". לאחר מכן הזמין את חבריו ב-OKC לבמה. "אלה האחים שלי", אמר, "הם הקריבו כל כך הרבה בשבילי לאורך העונה. בלי האנשים האלה שום דבר לא היה אפשרי, והפרס בשביל כולם. אתם אחים שלי לכל החיים ואני אוהב את כולכם".

"אף פעם לא חשבתי שאומר את זה", ציין בכנות, "אבל אני מודה לתקשורת, לאנשים שבחרו בי. אני מודה לכם ששמתם לב ליכולת שלי. לאוהדים, על התמיכה לאורך הקריירה, ובעיקר אלה ב-OKC, שהיו לצידי מהרגע הראשון במשחקים טובים או פחות".

עוד באותו נושא

ראסל ווסטברוק זכה ב-MVP, דריימונד גרין בשחקן ההגנה של העונה

לכתבה המלאה

לאחר שהודה גם לסוכנים שלו, ווסטברוק פנה למשפחתו. "בלעדיכם אני לא יודע איפה הייתי", אמר בהתרגשות ניכרת לעין, "לא הייתי יכול לעמוד פה ללא התמיכה שלכם. להורים, עשיתם הכול כדי להבטיח שלי ולאחי יהיה כל מה שרצינו. הבטחתי לעצמי שלא אבכה", הוא אמר ומיד פרץ בדמעות. "אני לא יכול להודות לכם מספיק, על מה שעשיתם כדי לשמור על המשפחה ביחד. לא הייתי יכול לעשות את זה בלעדיכם. אני לא יכול להודות לכם מספיק, אוהב אתכם".

"לאחי הקטן", הוסיף ה-MVP להתייפח, "אתה הדוגמא שלי, אני מסתכל עליך וכל כך שמח שאתה אח שלי, לא הייתי מחליף אותך בעד שום דבר. הוא סיים תואר לפני שבועיים, כל כך גאה בו על מי שהוא, הוא שולח הודעה במחצית של כל משחק, אני מעריך כל מה שאתה עושה בשבילי, אוהב אותך אחי".

"אחרונה חביבה, אשתי היפהפיה", הוא חתם את הדברים, "מאז היום הראשון בו נפגשנו ב-UCLA ידעתי שאת מיוחדת עבורי. את מניעה אותי, שומרת עלי ומוודאת שאני על המסלול הנכון. כל מה שאת עושה, קשה להביע במילים כמה בורכתי שאת בחיי, בירכת אותי עם בן נפלא שאני אסיר תודה עליו. כל פעם שאני חוזר הביתה, לא משנה איך שיחקתי, אני רואה את החיוך שלך ומתעודד. את האישה הטובה ביותר שבעל יכול לבקש, אוהב אותך מאוד".

שחקן אוקלהומה סיטי ראסל ווסטברוק. AP
התרגש. ראסל ווסטברוק/AP

מלבד ווסטברוק, מי שתפס הרבה מהכותרות ומתשומת הלב הוא חברו לשעבר באוקלהומה סיטי והאיש אותו הקדים במירוץ לעבר הפרס היוקרתי, ג'יימס הארדן. ברחבי הרשת שמו לב שרכז יוסטון התקשה להזיז את מבטו מהזמרת ניקי מינאז' בזמן שהופיעה, ומהר מאוד החלו להתבדח על לטישת העיניים שלו.

כך הארדן הגיב למינאז' לעומת לנאום של ווסטברוק

שתמצא מישהו שמסתכל עליך כמו שהארדן מסתכל על מינאז'

יותר מרוכז מאשר בהגנה

מאמן NBA מונטי וויליאמס. AP
מונטי וויליאמס, שקיבל את הפרס על שם קרייג סיגר, בחליפה הולמת/AP

לארי נאנס ג'וניור לא אהב את העובדה שלא קיבל את דאנק העונה

שאר הזוכים הבולטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully