וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת מציאת קבוצת NBA חדשה: עומרי כספי החליף סוכנים בארה"ב

הישראלי נאלץ לעזוב את דן פייגן, שנמצא בעיצומה של תסבוכת משפטית, לטובת CAA וסטיבן יומן, שהביא אותו ל-NBA ומייצג בין היתר את כריס פול, פאו גאסול, טוני פארקר ואחרים

עומרי כספי, מינסוטה טימברוולבס. AP
כיצד זה ישפיע על מציאת קבוצה חדשה? כספי/AP

התקשורת באירופה מדווחת היום (שלישי) כי שחקן נבחרת ישראל עומרי כספי, שסיים את עונת ה-NBA האחרונה במדי מינסוטה טימברוולבס, החליף את סוכנו דן פייגן ועבר להיות מיוצג על ידי חברת CAA, והסוכן סטיבן יומן. המהלך בוצע כבר בחודש שעבר, אך דווח רק כעת.

יומן וחברתו היו אלה שהביאו את כספי במקור ל-NBA לפני שמונה שנים, וכעת הם יצטרכו למצוא לו חוזה חדש בליגה הטובה בעולם, כשהוא בכל מקרה לא יכול לחתום באף קבוצה לפני ה-1 ליולי, התאריך הראשון שמיועד להחתמת שחקנים. בין יתר השחקנים שיומן מייצג ניתן למצוא את פאו גאסול, טוני פארקר, כריס פול, פטי מילס, כריס אנדרסן, רנדי פוי, סרחיו רודריגס, נאנדו דה קולו, ג'יימס אניס, ג'וליוס רנדל ואחרים.

המהלך הנוכחי היה ככל הנראה בלתי נמנע עבור הפורוורד הישראלי שכן פייגן, שייצג אותו ברציפות מאז דצמבר 2013, נמצא כיום במרכז סערה בעולם הספורט האמריקאי. בחודש מרץ נחשף כי חברת ISE, בה עבד פייגן, פיטרה אותו והגישה נגדו תביעה על כך שניסה לגנוב שחקנים מהחברה בדרך להפוך לסוכן עצמאי. "על פי המדווח, פייגן פעל בצורה לא הוגנת כלפי ISE, ניסה להרעיל את העסקים של החברה ולגרום לעובדים לפעול נגד החברה, ולפעול נגד בעלי האחריות בחברה", נכתב ב"פורבס" בחודש מרץ. "התחבולה של פייגן הייתה לפגוע באינטרסים של ISE, וניסיון לגרום לחברה לפגוע בעסקים שהוא עצמו מכר להם ב-2013". בית המשפט הפדרלי בארצות הברית דחה את טענות פייגן לפני שישה ימים, והתביעה ממשיכה להמערך, כשהדיווח מציין כי בזמן הזה הוא לא יכול לייצג שחקנים.

עונתו השמינית של כספי (28, 2.06 מ') בליגה הטובה בעולם לא היתה מוצלחת במיוחד, בלשון המעטה. הוא פתח אותה בסקרמנטו, הועבר לניו אורלינס אך נפצע כבר במשחק הבכורה שלו ולאחר מספר שבועות בחוץ סיים את העונה במינסוטה. בסך הכל, רשם ב-2016/17 ממוצעים של 5.2 נקודות, 3.1 ריבאונדים ואסיסט למשחק, ב-17.9 דקות לערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully