וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: הבלם הדני תומאס יול-נילסן סיכם וינחת ביום שלישי

26.6.2017 / 15:10

חוליית ההגנה של העולה החדשה אמורה להיות מושלמת עם צירופו של יול-נילסן. הדני בן ה-27 שיחק לאורך מרבית הקריירה בליגה השנייה בדנמרק. השוער גולן אלקסלסי חתם לשלוש שנים

צילום: יותם רונן, עריכה: ניר חן

הבלם הדני תומאס יול-נילסן סיכם היום (שני) את תנאיו במכבי נתניה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. יול-נילסן ינחת מחר (שלישי) בארץ ויחתום על חוזה בכפוף לבדיקות הרפואיות שיעבור. המאמן סלובודן דראפיץ' עקב אחרי הבלם שהציע שחקן העבר אסי דומב, ואחרי שהתרשם נפתח משא ומתן זריז לצירופו.

יול-נילסן בן ה-27 שיחק בחודשיים האחרונים של העונה בארהוס הדנית, אחרי שבינואר סיים את חוזהו בפלקנברג השבדית. בעבר שיחק גם בהבידוברה ואקדמיסק הדניות ובסנדפיורד הנורבגית. בסך הכול צבר 28 הופעות בליגה הבכירה בשבדיה, 10 הופעות בליגה הבכירה בדנמרק, 38 הופעות בליגה השנייה בנורבגיה ו-86 הופעות בליגה השנייה בדנמרק.

יול-נילסן אמור להשלים את חוליית ההגנה של מכבי נתניה, ששינתה את פניה בצורה משמעותית בקיץ. לחלק האחורי צורפו השוערים דני עמוס וגולן אלקסלסי, המגנים בן צעירי וחגי גולדנברג והבלם גיא גרוס.

החלוץ הברזילאי, לאנדרו ריביירו, יצטרף לאימוני הקבוצה ביום ראשון וייבחן בקבוצה במשך שבועיים. על הנסיעה של דראפיץ' לגיאורגיה כדי לבחון את השחקן המשתייך לקבוצת דילה גורי פורסם לראשונה בוואלה! ספורט.

השוער גולן אלקסלסי חתם בנתניה לשלוש עונות.
אלקסלסי מסר לאתר הרשמי של המועדון: "שמח לחזור למקום שבו גדלתי וחונכתי. מאמין בדרך של מכבי נתניה המתחדשת ומצפה לתחילת האימונים עם עופר בסון והחבורה בצהוב ושחור".

עוד בנושא:

רן קדוש סיכם בהפועל חיפה
מכבי תל אביב במגעים לצירוף גידי קאניוק ממכבי פתח תקוה
"איסק קואנקה בדרך להפועל באר שבע"

מאמן מכבי נתניה סלובודאן דראפיץ'. מגד גוזני
עקב אחרי יול-נילסן/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully