וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: איסק קואנקה על סף סיכום, אלחמיד על הכוונת

26.6.2017 / 16:01

פרטים אחרונים נותרו לסגירת הגעתו של אקס ברצלונה, שיחתום לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת ויהיה בכיר המשתכרים. בלם אשדוד מועמד, מאור בוזגלו נפרד: "תודה לאלו שהריעו וגם לאלו שקיללו"

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: ביצועיו של קואנקה במדי גרנאדה

הפועל באר שבע אישרה היום (שני) את הדיווח ב"אל מונדו דפורטיבו", לפיו שחקן הכנף איסק קואנקה קרוב לחתימה. גורמים המעורבים בעסקה אמרו שהקשר שסיים את חוזהו בגרנאדה, נמצא על סף סיכום ונותרו פרטים אחרונים לסגירה. השחקן בכל מקרה לא יצטרף למחנה האימונים של האלופה, אלא יגיע ישירות לישראל כדי לעבור בדיקות רפואיות ולחתום על חוזה לשנתיים (עם אופציה לעונה נוספת) כבכיר המשתכרים של הקבוצה.

אם קואנקה אכן יגיע, הוא יתפוס בסגל את מקומו של מאור בוזגלו. הוא רשם העונה 25 הופעות ושני שערים בליגה הספרדית, אך סיים את דרכו בגרנאדה אחרי שזו ירדה ליגה. קואנקה גדל בברצלונה ולבש את מדיה 30 פעמים. שחקן הכנף שיחק גם באייאקס, דפורטיבו לה קורוניה ובורסאספור, לפני שחתם בגרנאדה בינואר 2016.

חשוב לציין שהגעה של שחקן הכנף לא תהיה על חשבון צירוף של חלוץ חוד - עמדה שבבאר שבע בכל מקרה מתכוונים לחזק. במקרה כזה, ייעשה מאמץ למצוא קבוצה אחרת לוויליאם סוארס או להגיע להסדר על התרת חוזהו כדי שיהיה מקום לשישה זרים. קיימת גם אפשרות שחוזהו יוקפא.

עוד בנושא

פעם פפ היה מאוהב בו: סיפורו של איסק קואנקה
מכבי תל אביב פתחה במגעים לצירוף גידי קאניוק
רשמית: מכבי חיפה החתימה את אופיר מזרחי
מכבי נתניה סיכמה עם הבלם הדני תומאס יול-נילסן

שחקן הפועל אשקלון רודי חדד מול שחקן מ.ס. אשדוד חאתם עבד אלחמיד. לירון מולדובן
על הכוונת של באר שבע. אלחמיד/לירון מולדובן

מעבר לנושא הזרים, הפועל באר שבע גיששה אצל גורמים במ.ס אשדוד וכן מול חאתם אלחמיד בעצמו לגבי האפשרות לצרף את הבלם שרק בשבוע שעבר נקנה על ידי הקבוצה של ג'קי בן זקן מגנט הבלגית אליה היה שייך. ראשי הפועל באר שבע מצויים ביחסים מצוינים עם אשדוד ולא רצו לעשות מהלך מאחורי גבם ולרכוש את השחקן מגנט שכן הם ידעו שאשדוד נמצאת במגעים מתקדמים לרכישת כרטיסו.

למרות הגישושים והרצון לצרף את השחקן, גורמים המעורים בפרטים אמרו שהסיכויים שמהלך כזה יקרה עוד בקיץ הקרוב אמנם קיימים אך נמוכים בשלב זה. עם זאת, בבאר שבע הבהירו שהם מתכוונים להמשיך ולעקוב אחר הביצועים של אלחמיד העונה ולחדש את השיחות לקראת חודש ינואר או לכל הפחות בקיץ הבא. העובדה שאלחמיד יכול לשחק גם בעמדת הבלם וגם בעמדות המגן הימני והקשר האחורי רק מחזקת את הרצון של האלופה לראות אותו מגיע.

בינתיים, בבאר שבע מתמקדים בניסיון להחתים חלוץ זר כשהתקווה שכבר בשבוע הקרוב יהיה ניתן לצרף אחד כזה. במקביל הקבוצה ממשיכה במחנה האימון. למרות ההפסד ללך פוזנן, בקבוצה מרוצים עד כה ממחנה האימון. "למרות התוצאה המחנה מוצלח עד כה", אמר שחקן בקבוצה, "אנשים נכנסים לכושר מחדש אחרי הפסקה של כמעט חודש. כולם מבינים שאין הרבה זמן וכבר למשחק נגד הונבד צריך להגיע מוכנים אחרת נופתע".

בנושא אחר, מאור בוזגלו פרסם פוסט ברשתות החברתיות, בו הוא נפרד מהקבוצה, שכלל תמונה סמלית למדי של ארגזים. "זהו זה, סופה של תקופה יפה", כתב, "הבית על ארגזים והזכרונות מאופסנים היטב בראש ובעיקר בלב. נותר לי רק לומר תודה. תודה לאלו שהריעו עודדו והעצימו ותודה גם לאלו שקיללו מן העבר השני של היציע. אני אוהב את כולם וכבר מתגעגע - תודה לך הפועל באר שבע".

(עדכון ראשון: 9:21)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully