וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האלה: רוג'ר פדרר ברבע הגמר, קיי נישיקורי נפצע ברגלו ופרש

השוויצרי המשיך את ההכנות לווימבלדון עם 6:7 (4), 4:6 על מישה זברב. המדורג 3 בטורניר פרש כבר במערכה הראשונה מול קארן חצ'אנוב, וזו הפעם החמישית ברצף בה הוא פורש מטורניר דשא

טניסאי שוויצרי רוג'ר פדרר. GettyImages
מתחיל להתחמם. רוג'ר פדרר/GettyImages

ההכנות לטורניר ווימבלדון, שיחל ב-3 ליולי, נמשכות, והיום (חמישי) מעלים הטניסאים הילוך בטורנירי הדשא בהאלה וקווינס (גברים) וגם בבירמינגהאם ומאיורקה (נשים).

המדורג שלישי בהאלה, קי נישיקורי, נפצע במהלך המערכה הראשונה מול קארן חצ'אנוב הרוסי, ונאלץ לפרוש כבר בסיבוב השני של טורניר הדשא הראשון שלו העונה. זו הפעם השלישית ברציפות שהיפני פורש במהלך הטורניר בגרמניה, ויחד עם שתי פרישות רצופות מווימבלדון, הוא פרש כבר מחמשת טורנירי הדשא האחרונים בהם השתתף.

"אני מופתע כי לא היה שום רמז לפציעה", אמר נישיקורי, "הרגשתי שסובבתי את הרגל. יש קפיצות לא רגילות של הכדור כשמשחקים על דשא, והגוף זז בפתאומיות. אני חושב שבהחלט אפשרי שזה מה שקרה". המדורג 9 בעולם ינסה להתאושש מהכאבים ולנסות להפתיע בווימבלדון, שם לעולם לא עבר את הסיבוב הרביעי, למרות ההכנה הלקויה.

עוד בנושא

קווינס: ניק קיריוס נפצע ופרש בסיבוב הראשון, ובספק לווימבלדון
הפתעה גדולה: אנדי מארי הודח בסיבוב הראשון של טורניר קווינס
מאיורקה: ויקטוריה אזרנקה חזרה אחרי שנה וניצחה בקאמבק

טניסאי יפני קיי נישיקורי. GettyImages
מקבל טיפול. קיי נישיקורי/GettyImages

מלבד חצ'אנוב, לרבע הגמר העפיל גם רוג'ר פדרר, בעקבות ניצחון 6:7 (4), 4:6 על מישה זברב (29 בעולם), והוא ינסה לזכות בטורניר בפעם התשיעית, והרביעית בחמש השנים האחרונות. השוויצרי מתחיל להתחמם לקראת ווימבלדון והוא הסתפק בשבירה אחת בלבד, בסיום המערכה השנייה, ולא עמד מול אפשרות שבירה אפילו פעם אחת. הוא העלה את מאזנו מול זברב ל-0:4, כאשר בין השאר גבר עליו ברבע הגמר באליפות אוסטרליה השנה וברבע הגמר בהאלה ב-2013, ובשניהם המשיך לזכייה בטורניר.

בקווינס, מארין צ'יליץ' (7 בעולם) עלה לרבע הגמר עם 0:6, 4:6 על סטפן קוזלוב.

בבירמינגהאם נרשמה הפתעה, כאשר המדורגת שנייה בטורניר אלינה סביטולינה הודחה בסיבוב השני עם הפסד 6:4, 4:6, 6:2 למדורגת 102 בעולם קמילה ג'ורג'י. גם המדורגת רביעית, ג'ו קונטה, הודחה עם תבוסה 6:1, 6:3 לקוקו וונדווי. לעומתן, גרבינייה מוגורוסה ניצחה 1:6, 4:6 את אליסון ריסקה ועלתה לרבע הגמר.

גם קריסטינה מלאדנוביץ' עלתה, כשגברה 4:6, 6:7 (3) על שואי ז'אנג. במאיורקה, הקאמבק של ויקטוריה אזרנקה, שחזרה לשחק אחרי שנה בעקבות ליגת בנה, נקטע עם הפסד 6:1, 6:3 לאנה קוניוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully