וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה גדולה: אנדי מארי הודח בסיבוב הראשון של טורניר קווינס

המדורג ראשון בעולם, שזכה בטורניר חמש פעמים - כולל בשנתיים האחרונות, הודח אחרי הפסד 7:6 (4), 6:2 לג'ורדן תומפסון האוסטרלי (90). גם ואוורינקה הודח. האלה: ניצחון נינוח לפדרר

אנדי מארי טניסאי בריטי. רויטרס
אכזבה גדולה. מארי/רויטרס

אחרי שתי זכיות רצופות בטורניר קווינס מסבב ה-ATP 500, הודח הערב (ראשון) אנדי מארי מהטורניר האהוב עליו כבר בסיבוב הראשון. המדורג ראשון בעולם אמנם ראה ביציע את המעריץ מספר אחת שלו קווין ספייסי, אבל לא הצליח לשחזר את היכולת שהספיקה לו כדי לזכות בטורניר חמש פעמים בעבר. מארי הפסיד 7:6 (4), 6:2 לג'ורדן תומפסון האוסטרלי, המדורג 90 בעולם, ונשלח הביתה מוקדם מאוד להתכונן לווימבלדון. סטן ואוורינקה הודח במפתיע מטורניר קווינס על ידי הספרדי פלסיאנו לופז 7:6 (7), 7:5. במהלך המשחק השוויצרי נפצע בברכו השמאלית ומצבו עדיין לא ברור.

טורניר האלה מסבב ה-500 של ה-ATP, המהווה הכנה לווימבלדון, נמשך בגרמניה כשקיי נישיקורי המדורג שלוש בטורניר ניצח את פרננדו ורדסקו 7:6 (7), 3:6, 4:6. היפני נכנע במערכה הראשונה בשובר שוויון בעיקר משום שלא הצליח להתמודד עם ההגשה החזקה של הספרדי. בהמשך נישיקורי ניצל כאב בגב התחתון של יריבו כדי לנצח את שתי המערכות הבאות ולשייט אל הניצחון.

אלוף הטורניר שמונה פעמים, רוג'ר פדרר (1), השאיר מאחור את ההפסד המפתיע לטומי האס במשחק החזרה למגרשים והביס תוך 52 דקות את היפני יוצ'י סוגיטה שעלה כלאקי לוזר, 3:6, 1:6. זה הניצחון ה-1,100 של פדרר בקריירה.

גם מישה זברב בשלב הבא אחרי ניצחון משכנע 4:6, 4:6, לוקאש לצקו הסלובקי. "פרט לשני מצבים במערכה השנייה בהן הייתי בפיגור 40:15 במערכה השנייה אני חושב שניצחתי בצורה די חלקה", סיכם הטניסאי הגרמני המדורג 29 בטורניר את הופעתו. אחיו של מישה, אלכסנדר זברב שייט לשלב הבא עם ניצחון על פאולו לורנצי 3:6, 2:6.

רובין האסה ההונלדי המדורג במקום ה-42 בעולם ניצח את דויד פרר (37) 6:3, 5:7, 3:6 ההולנדי יפגוש בסיבוב הבא את דומיניק תים האוסטרי המדורג 2 בטורניר.

תוצאות נוספות:

רוברטו באוטיסטה אגוט – קרלוס ברלוק 0:6, 6:4, 2:6
אנדריי רובלוב – אלברט ראמוס-וינולאס 7:6 (1), 5:7, 4:6
קארן חצ'אנוב – ז'יל סימון 2:6, 7:6 (2), 3:6
ברנרד טומיץ' – טומי האס 4:6, 4:6

קווין ספייסי שחקן קולנוע אמריקאי (שלישי משמאל) צופה במשחק בין אנדי מארי לבין ג'ורדן תומפסון. רויטרס
קווין ספייסי בא לצפות/רויטרס

אצל הנשים פטרה קביטובה ממשיכה לעבוד על הקאמבק: הצ'כית ששבה למגרשים לאחר היעדרות של חצי שנה לאחר שהותקפה בביתה ניצחה את בת ארצה טרזה סמיטקובה 2:6, 3:6 והעפילה לסיבוב השני של טורניר ברמינגהאם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully