וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווינס: ניק קיריוס נפצע ופרש בסיבוב הראשון, ובספק לווימבלדון

האוסטרלי החליק על הדשא, נפגע בברכו ופרש בפיגור 7:6 (3) מול יאנג. רק לאחר שייבדק יתברר אם יוכל להשתתף בגרנד סלאם. צונגה וברדיך בסיבוב השני. גאסקה ניצח את מונפיס בהאלה

טניסאי אוסטרלי ניק קיריוס. GettyImages
בדרך להיעדרות ארוכה? ניק קיריוס/GettyImages

שבועיים בדיוק לפתיחת טורניר ווימבלדון, השיא של עונת הדשא, היום (שני) החל טורניר קווינס בלונדון, והביא עימו בשורות רעות עבוק המדורג 20 בעולם, ניק קיריוס. האוסטרלי, המדורג 9 בטורניר, פגש בסיבוב הראשון את דונלד יאנג האמריקאי, ובמצב של 4:4 במערכה הראשונה החליק על הדשא ונפצע בברכו השמאלית. קיריוס נותר שכוב על הקרקע במשך מספר דקות ונזקק לטיפול. הוא אמנם עוד חזר לשחק, והפסיד את המערכה הראשונה בשובר שוויון, אך אחריה נאלץ לפרוש ושלח את האמריקאי לסיבוב השני.

על פי הדיווחים, קיריוס ייבדק ורק לאחר מכן יתברר האם יוכל להשתתף בווימבלדון, ולנסות לפחות לשחזר את הישג השיא שלו בגרנד סלאמים (יחד עם אוסטרליה), שרשם עם העפלתו לרבע הגמר ב-2014.

מי שהצטרף ליאנג בסיבוב השני בקווינס הוא המדורג 5 בטורניר, ג'ו ווילפריד צונגה, שגבר 2:6, 2:6 על אדריאן מנארינו. גם המדורג 6, גריגור דימיטרוב, צלח את הסיבוב הראשון עם 3:6, 1:6. תומאש ברדיך עלה גם הוא עם ניצחון 5:7, 3:6 על סטיב דארסי. האלוף המכהן, אנדי מארי, יפתח את הופעותיו בטורניר מחר.

הקהל המקומי חווה אכזבה כשקייל אדמונד המקומי (47 בעולם) הודח בסיבוב הראשון אחרי 7:6 (4), 4:6, 6:4 מול דניס שפובאלוב. הקנדי בן ה-18, שמדורג במקום ה-193 בעולם, עשה את הדרך מהמוקדמות והגיש 12 אייסים במהלך המשחק.

עוד בנושא
דודי סלע זכה בצ'לנג'ר נוטינגהאם אחרי 6:4, 4:6, 3:6 בגמר
לוקא פוי זכה בטורניר שטוטגרט, אוגר עליאסים בן ה-16 זכה בצ'לנג'ר
עליאסים הקנדי, שזכה בטורניר צ'לנג'ר בגיל 16: "לא שם לעצמי גבולות"

טניסאי אוסטרלי ניק קיריוס. GettyImages
מקבל טיפול. ניק קיריוס/GettyImages

בטורניר האלה מסבב ה-ATP 500, הצליח רישאר גאסקה (30 בעולם) לנצח בדרבי צרפתי 6:3, 4:6, 3:6 את בן ארצו גאל מונפיס (16), וזאת למרות 22 אייסים של האחרון, שגם ביצע 7 שגיאות כפולות. זו הייתה סוג של נקמה עבור גאסקה, שנאלץ לפרוש מול מונפיס בסיבוב השלישי ברולאן גארוס.

בטורניר בירמינגהאם לנשים, מסבב הפרמייר, נאלצה אלינה סביטולינה לעבוד קשה מאוד כדי לעלות לסיבוב השני. המדורגת חמישית בעולם ניצחה 2:6, 7:5, 3:6 את הת'ר ווטסון הבריטית, שנכנסה אל הטורניר בזכות כרטיס חופשי כיוון שהיא מדורגת רק במקום ה-125 בעולם.

עוד באותו נושא

תקרית באקפולקו: ניק קיריוס גבר על דודי סלע, והתעמת עמו בסיום

לכתבה המלאה
רישאר גאסקה טניסאי צרפתי. GettyImages
ניצחון מרשים. גאסקה/GettyImages
אלינה סביטולינה טניסאית אוקראינית. GettyImages
עבדה קשה. סביטולינה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully