וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביום ראשון: הגרלת משחקי ליגת העל, הליגה הלאומית וגביע הטוטו

מנהלת הליגות בכדורגל הודיעה כי הגרלת לוחות המשחקים תצא לדרך ב-11:30: מתי ייערך המפגש הראשון בין הפועל באר שבע למכבי תל אביב? ואת מי תפגוש הפועל תל אביב במחזור הראשון בלאומית?

צילום ועריכה: קובי אליהו

מנהלת הליגות בכדורגל הודיעה היום (חמישי) כי הגרלת משחקי עונת 2017/18 בליגת העל ובליגה הלאומית, כולל הגרלת משחקי גביע הטוטו שייצא לדרך עוד לפני פתיחת הליגות עצמן, תתקיים ביום ראשון הקרוב, ה-25 ביוני, בשעה 11:30.

כמו בכל אחת מהשנים האחרונות, גם בעונה הקרובה תכיל ליגת העל 14 קבוצות, שיתמודדו ביניהן בשני סיבובים (26 מחזורים בסך הכול). לאחר מכן, הקבוצות יפוצלו לשני פלייאוף: פלייאוף עליון, שיכלול את מקומות 1 עד 6 ויתקיים במתכונת של שני סיבובים ועשרה מחזורים בסך הכול, ופלייאוף תחתון, שיכלול את הקבוצות שסיימו במקומות 7 עד 14 ויתקיים במתכונת של סיבוב אחד, שבעה מחזורים.

בליגה הלאומית יהיו 16 קבוצות, שיחולקו אחרי שני סיבובים (30 מחזורים) לפלייאוף עליון ותחתון של שמונה קבוצות כל אחד, שם יתקיימו שבעה משחקים נוספים (37 מחזורים בסך הכול). ביום ראשון בין היתר, תדע הפועל תל אביב מול מי היא פותחת את העונה הראשונה שלה בליגת המשנה אחרי כשלושה עשורים.

עוד בנושא:

טל בן חיים לשחקני מכבי תל אביב: אחתום בספרטה פראג ביום שני
הפועל עכו צפויה להגיש הצעה לחלוץ האורוגוואי רובן בנטנקורט
מכבי פתח תקוה: פערים עם אנטה קולושיץ', המשא ומתן יימשך

שחקן מכבי תל אביב אייל גולסה בעקבות שחקן הפועל באר שבע אנתוני וואקמה. ברני ארדוב
מתי יתקיים הקרב הגדול בין באר שבע למכבי תל אביב?/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully