וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בן חיים לשחקני מכבי תל אביב: אחתום בספרטה פראג ביום שני

22.6.2017 / 9:25

המו"מ בין החלוץ לצ'כים ממשיך להתקדם, גם נאנט בתמונה. בן חיים סיפר לחבריו שימריא לפראג בתחילת השבוע הבא כדי לעבור בדיקות ולחתום. יותר מ-9,000 אוהדים חידשו את המנוי לעונה הקרובה

צילום: יוסי ציפקיס עריכה: מתן חדד

ההצעה של ספרטה פראג לטל בן חיים היא אחד מהעניינים המרכזיים עליהם מדברים שחקני מכבי תל אביב בזמן הפנוי שיש להם במחנה האימונים של הקבוצה באוסטריה. אמש (רביעי) עדכן השחקן את חבריו לקבוצה שביום שני הקרוב, בזמן שהם יחזרו לישראל, הוא ימשיך מווינה בטיסה לפראג כדי לעבור בדיקות רפואיות ולחתום על החוזה במועדון הצ'כי.

בשלב הזה עדיין אין הסכמות מלאות בין נציגיו של השחקן לבין ראשי ספרטה פראג, אבל הכיוון של המו"מ מאוד חיובי וכפי שפורסם כאן אתמול בערב, נמצאה פריצת דרך כדי לטפל בנושא המיסוי שהכביד על השחקן. העניין המרכזי הוא שבן חיים מתעתד לשחק בקבוצה הצ'כית לפחות שלוש שנים וזה יהיה פרק זמן מצוין מבחינתו על מנת שהוא יצטרך לשאת בתשלום מס מאוד שולי כאשר יחזור להתגורר בישראל.

כך או אחרת, בן חיים אמור להרוויח כמיליון יורו נטו בכל עונה וגם אם הוא יצטרך לשלם לרשויות המס עם שובו לארץ, עדיין יוותר לו ביד סכום הגבוה מהחוזה שיש לו היום במכבי תל אביב, ואשר נע סביב חצי מיליון דולר נטו.

לחיזורים הצטרפה ביממה האחרונה נאנט הצרפתית, שפנתה למכבי והודיעה שתהיה מוכנה לשלם את 2.9 מיליון היורו הנקובים בסעיף השחרור. לטענת בן חיים, הצרפתים מציעים לו 100 אלף יורו יותר מספרטה פראג, אבל הוא בכל זאת מעדיף לשחק בקבוצה הצ'כית ומתכוון להמריא לפראג ביום שני.


עוד בנושא:

התקדמות משמעותית במגעים בין בן חיים לספרטה פראג
מכבי תל אביב וטרנצ'ין נפרדו ב-1:1 במשחק הכנה
פערים במו"מ בין מכבי פתח תקוה לאנטה קולושיץ'

שחקן מכבי תל אביב טל בן חיים החלוץ מאוכזב. ברני ארדוב
נמצא פתרון לענייני המיסוי. בן חיים/ברני ארדוב

החל מהעונה הקרובה מכבי תל אביב תשתף פעולה עם הפועל הרצליה מליגה א'. ההסכם בין המועדונים נחתם השבוע לאחר מספר פגישות בין פטריק ואן לוון מנהלה המקצועי של מחלקת הנוער, למנכ"ל הפועל הרצליה ניר שטרית. המודל יהיה זהה לשיתוף הפעולה בין הצהובים לבית"ר תל אביב רמלה.

במכבי תל אביב אמרו: "מועדון הכדורגל הפועל הרצליה עונה לצרכים שלנו ועומד בסטנדרטים שהצבנו בכדי לקדם את שחקנינו וזהו המקום הטוב ביותר עבורם. אנו מתכוונים לצפות בשחקנים במהלך התקופה בה יושאלו ולעקוב אחר התקדמותם".

מי שיעמוד בקשר מול ואן לוון מטעם הפועל הרצליה יהיה סוכן השחקנים ישראל אברג'יל שמיודד עם שני הצדדים.

בינתיים, מועד חידוש המנויים לעונת 2017/18 יסתיים מחר ועד כה יותר מ-9,000 אוהדים חידשו את המנוי שלהם לקראת עונת המשחקים הקרובה.

עוד באותו נושא

הפסד בחזרה הגנרלית: בית"ר ירושלים נכנעה לפרנצווארוש 1:0

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully