וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי מארי: "מכה גדולה, אם אשחק ככה לא אוכל לזכות בווימבלדון"

המדורג ראשון בעולם הגיב להדחה המפתיעה בסיבוב הראשון של טורניר קווינס: "קיוויתי שארגיש יותר טוב ואשחק יותר טוב". על המשך ההכנות לווימבלדון: "אחליט אם לשתתף במשחקי ראווה"

אנדי מארי טניסאי בריטי. רויטרס
הסתפק בתרומה צנועה. אנדי מארי/רויטרס

ההדחה של אנדי מארי אתמול (שלישי) בסיבוב הראשון של טורניר קווינס, למדורג 90 בעולם ג'ורדן תומפסון, הפתיעה מאוד את עולם הטניס ובהחלט תפסה גם את המדורג הראשון בעולם לא מוכן. אחרי ההפסד בחצי גמר רולאן גארוס, מארי קיווה להשיג זכייה שלישית ברצף בטורניר הנערך בלונדון, ולפתוח את עונת הדשא ברגל ימין כדי להגיע מוכן לווימבלדון בעוד פחות משבועיים, אך התבדה.

"כמובן שזו מכה גדולה", הודה, "הטורניר הזה עזר לי להתכונן בצורה נהדרת להמשך העונה בשנים הקודמות, וכשזכיתי בו גם בווימבלדון הלך לי לא רע. אם אשחק ככה אין ספק שלא אנצח בווימבלדון, אבל אני מסוגל לשחק טוב מזה".

מארי התכוון לתרום את כספי הזכייה שלו בטורניר לנפגעי השריפה שהתרחשה בלונדון בשבוע שעבר, אך נאלץ להסתפק בסך הכול ב-12 אלך ליש"ט בהם זכה מעצם השתתפותו. "הייתי רוצה להצליח פה מכמה סיבות", אמר, "אחת הטובות שבהן היא עניין התרומה. חבל שלא יכולתי להצליח יותר ולהרוויח יותר כסף לשם כך".

עוד בנושא

הפתעה גדולה: אנדי מארי הודח בסיבוב הראשון של טורניר קווינס
מאט לחיות: השחיין מאט לוי הולך לעורר השראה גם במכביה ה-20
אתלטיקה: ווייד ואן ניקרק קבע 9.94 ב-100 מטר והמשיך לשבור את השיאים של עצמו

אנדי מארי. AP
"מתרכז בטניס שלי". אנדי מארי/AP

המדורג ראשון בעולם דחה ספוקלציות על משבר, שהביא להפסדו הראשון על דשא מאז 2015. "אני לא חושב שזה פייר לחפש אשמים", טען, "כמובן שעברו לי חודשים לא קלים, אין ספק, אבל כשאני משחק אני מתרכז רק בטניס שלי. כרגע אני לא משחק טוב כמו ששיחקתי לפני שנה. זה מגיע בעיקר מרמת הביטחון שלי במהלך משחקים".

"אמרתי לפני הטורניר שיש לי עוד הרבה עבודה", הוסיף, "ואחרי רולאן גארוס אמרתי שאני יודע שאני עוד רחוק מאיפה שאני אמור להיות. טורניר אחד לא משנה את כל מה שהיה לפניו. בהחלט קיוויתי שארגיש יותר טוב ואשחק יותר טוב. זה לא אידיאלי אבל אנשים כבר הגיעו בעבר לווימבלדון עם רקורד לא מחמיא. היו מספר מקרים בהם דג'וקוביץ' הגיע לשם אחרי שלא שיחק בכלל בטורנירי הכנה והיה מצוין. אדבר עם הצוות שלי ואחשוב אם לשחק מספר משחקי ראווה בשבוע הבא. לא תכננתי לעשות את זה, אבל עכשיו זה אפשרי".

  • עוד באותו נושא:
  • אנדי מארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully