וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: שני בלמים זרים מועמדים, בן חיים יעבור לפראג?

21.6.2017 / 6:56

הצהובים מעדיפים את קרלאו הברזילאי על פני מיקל גונסאלס הספרדי, קפטן ריאל סוסיאדד בעבר, וינסו לצרף אחד מהם. בעניין בן חיים, אמרו בקבוצה: "קודם נראה שפראג תשלם את דמי השחרור"

מתוך האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מכבי תל אביב ממשיכה לעבוד על חיזוק הסגל לקראת העונה הבאה, ושני בלמים מועמדים להצטרף לשורותיה ולשדרג את חוליית ההגנה. הראשון הוא הברזילאי קרלאו והשני הוא הספרדי מיקל גונסאלס. ההעדפה בקרב הצהובים היא לקרלאו בן ה-31 שחקנה של טורינו. קרלאו מחזיק בחוזה לעונה נוספת בקבוצה האיטלקית וסוכנו הגיע אתמול (שלישי) לאיטליה כדי לנסות לשחררו. גם גונסאלס בן 31, ובעברו היה קפטן ריאל סוסיאדד. במכבי תל אביב מדברים עליו כעל 'תואם קרלוס גארסיה'.

קרלאו גדל בקורינתיאנס וב-2008 יצא לאירופה והגיע לסושו. הוא רשם 129 הופעות במועדון הצרפתי לפני שעבר לאפואל ניקוסיה. בינואר האחרון הגיע לטורינו, אך התקשה להשתלב ושותף רק בארבעה משחקים. הוא מחזיק בחוזה לעונה נוספת בקבוצה האיטלקית. אם מכבי תל אביב לא תצליח להביא אחד מהשניים היא תתפשר ותביא בלם אחר.

היום מתכוונים בקבוצה לבחון מקרוב את עניין טל בן חיים. "קודם כל נראה שספרטה פראג משלמת את דמי השחרור שלו בגובה של 2.9 מיליון יורו", אמרו במכבי תל אביב. אופיר בן חיים, אביו של השחקן, שב אתמול אחר הצהריים לישראל כשהוא נחוש להוציא את בנו ממכבי תל אביב ולהעבירו לספרטה פראג. ענייני המיסוי עליהם פורסם כמעכבים את סגירת העסקה עדיין לא נפתרו.

עוד בנושא

מכבי תל אביב: ג'ורדי קרויף לוחץ לשדרג את החוזה של טל בן חיים, ספרטה טרם הגישה הצעה
הקשר עם קרויף, האתגר המפתה: הבחירה של עומר אצילי במכבי תל אביב
הכנה: מכבי תל אביב וטרנצ'ין נפרדו ב-1:1. ג'ורדי: "בחנו שחקנים שחזרו מהשאלה"

פדרו שחקן ברצלונה לפני מיקל גונסאלס שחקן ריאל סוסיאדד. רויטרס
'תואם קרלוס גארסיה'. מיקל גונסאלס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully