וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב רכשה את טל בנש וגיא בדש מהפועל כפר סבא

האדומים ממשיכים לבנות את הסגל לליגה הלאומית. בנש בן ה-27 יתפוס את מקומו של אייל משומר: "שמח להתחיל פרק חדש". בדש ששיחק כמושאל בהפועל ניר רמת השרון, ייאבק על מקומו בסגל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מקווה שנדע רק הצלחות". בנש/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפועל תל אביב רכשה היום (שלישי) את טל בנש וגיא בדש מהפועל כפר סבא. האדומים ממשיכים לבנות את הסגל לקראת תחילת העונה בליגה הלאומית.

בנש בן ה-27 למעשה יתפוס את מקומו של אייל משומר בעמדת המגן הימני. את העונה שעברה הוא התחיל בבית"ר ירושלים, אבל אחרי שצבר מעט דקות משחק, חזר להפועל כפר סבא שבה הוא גדל. בנש אמר לאחר החתימה: "שמח להתחיל פרק חדש בהפועל תל אביב. אני מקווה שיחד עם הקבוצה נדע רק הצלחות".

בדש בן ה-23 הוא קשר התקפי שבעונה שעברה הושאל מהפועל כפר סבא להפועל ניר רמת השרון וכבש שני שערים. בעונת 2013/14 כיכב עם 12 שערים בליגה א' ועזר לכפר סבא לעלות לליגה הלאומית. בדש אמר לאחר החתימה: "אני מצפה בקוצר רוח לתחילת העונה ושמח מאוד להצטרף למועדון כמו הפועל תל אביב".

השניים הללו מצטרפים לרמזי ספורי, ניר לקס, עידן כהן, רז נחמיאס ועומרי שקל שחזרו אחרי שהיו מושאלים לקבוצות אחרות, ולשחקנים החדשים פדרו גלבאן, אופיר טקיאר, אריק ינקו ועידו אקסברד.

עוד בנושא:

מכבי נתניה: עדי קונסטנטינוס חתם לעונה עם אופציה לעונה נוספת
אביו של טל בן חיים המריא לפראג לבחון הצעה מקבוצה מקומית
הקשר עם קרויף, האתגר המפתה: הבחירה של עומר אצילי במכבי תל אביב
ספק לגבי עסקת דור פרץ. יואב כץ לבאהיה: קצץ 20 אחוז ותישאר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גיא בדש/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully