וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: רובי לבקוביץ' חתם בהפועל פתח תקוה, רן קדוש מועמד

20.6.2017 / 13:56

פניית פרסה: לאחר שכבר סגר אצל האדומים והבין שלא מיועד לשמש שוער ראשון, חתם לבקוביץ' בלאומית. שוער הפועל כפ"ס על הכוונת. ספק לגבי עסקת דור פרץ. כץ לבאהיה: קצץ 20 אחוז ותישאר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יורד ללאומית. לבקוביץ'/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי שסיכם לעונה הבאה בהפועל חיפה, רובי לבקוביץ' ביצע פניית פרסה וחתם לשנתיים בהפועל פתח תקוה. השוער שהגיע להסדר כספי עם יואב כץ סגר את תנאיו לעונה הקרובה, אולם לאחר שהבין שהוא לא בתכניות של ניר קלינגר בתפקיד השוער הראשון, נפגש היום עם ראשי הפועל פתח תקוה וסגר חוזה לשנתיים הבאות, הכולל אופציית יציאה לחו"ל, ואופציה חד-צדדית להארכתו בעונה נוספת. שוער הפועל כפר סבא בעונה שעברה רן קדוש מועמד להגיע על חשבונו לכרמל.

בעלי הפועל חיפה יואב כץ הודיע לנציגו של אדילסון באהיה, איתן מזרחי, כי יהיה מוכן להשאיר אותו בקבוצה אם יסכים לקצץ כ-20 אחוז מהחוזה החדש שלו בקבוצה. באהיה הרוויח העונה 100 אלף דולר, והיה אמור לזכות להעלאה של כ-20 אחוז בחוזה בעונה הבאה. במועדון לא מתכוונים לשלם את הסכומים האלה. בצוות המקצועי לא מתעקשים שיישאר, אך ניר קלינגר הבהיר ליואב כץ שאם השחקן יסכים לקצץ הוא יסכים להשאירו בקבוצה. כזכור, הפועל חיפה טרם מימשה את האופציה של אדילסון באהיה שפגה ב-15 ביוני, אך למרות זאת היא ממשיכה לנהל משא ומתן עם השחקן.

במועדון מפעילים לחץ על מכבי תל אביב כדי שזו תשחרר את דור פרץ, אך במהלך השבוע קיבלו מסר שג'ורדי קרויף עשוי להשאירו בקבוצה. מקורבים לעסקה טוענים כי פרץ, שהחל להתאמן עם מכבי תל אביב, מרשים מאוד את המאמן ובשלב זה לא התקבלה כל החלטה להשאילו לעונה נוספת.

כץ צפוי לסגור השבוע את עסקאות ג'ייקוב נג'וקו ורוסלן ברסקי. השניים, כזכור, כבר סיכמו בקבוצה וכעת ממתינים לאישור של קרית שמונה ומכבי תל אביב בנוגע לעסקאות. מי שכבר עזב את הקבוצה הוא ברונו פיניירו, שחקן ההגנה הפורטוגלי בן ה-29 שהעביר את השנתיים האחרונות בהפועל חיפה. הוא חזר בסוף השבוע לקדנציה שנייה בקבוצתו הקודמת, גואה מהליגה ההודית, בה שיחק ב-2014.

עוד בנושא

מכבי תל אביב הודיעה: עומר אצילי חתם לארבע שנים
מכבי חיפה הציעה 250 אלף יורו על אדי גוטליב: "הפועל תל אביב תצטרך להתגמש"
כבוד: ברק בכר במקום ה-46 במאמני העונה של מגזין 'פור פור טו'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully