וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנו של דונארומה: "איימו להרוג אותו, נוצרה אווירה עויינת"

מינו ראיולה סוכן העל שבר שתיקה והתייחס למשבר בין השוער הצעיר למילאן: "המצב הפך להיות אלים ועויין. אתה לא יכול להשאיר שחקן באיומים. המועדון לא הגן עליו מול האוהדים, הפקירו אותו"

שוער מילאן ג'אנלואיג'י דונארומה. GettyImages
דונארומה מנשק כסף שהושלך עליו/GettyImages

ההחלטה של ג'אנלואיג'י דונארומה לא להמשיך במילאן עוררה סערה גדולה במועדון ובאיטליה כולה. השוער בן ה-18 מסומן כיורשו של ג'אנלואיג'י בופון האגדי וברוסונרי ממש לא אהבו את העובדה שהוא החליט לא להמשיך במועדון שטיפח אותו מגיל צעיר ונתן לו את הבמה בעונה החולפת.

אחרי ששמר על שתיקה ארוכה בנושא, מינו ראיולה, סוכן העל שמייצג את דונארומה שבר שתיקה ארוכה וערך מסיבת עיתונאים שבה הוא הסביר את המהלך וגם חשף כי השוער נתון לאיומים מאז ההחלטה כשאמר: "המצב הפך להיות אלים ועויין, כך שלא הייתה דרך חזרה. קיבלנו החלטה שלא רצינו לקבל, זה בכלל לא היה קשור לכסף. איימו עלינו, משפחתו של דונארומה אויימה. איימו שהשוער לא ישחק יותר וגם איימו עליו במוות. אתה לא יכול להשאיר שחקן באיומים. מילאן איימה עליו שתשאיר אותו במועדון ולא תיתן לא לשחק, היא לא הגנה עליו מול האוהדים ולא מנעו פרסום של באנרים נגדו, הפקירו אותו".

עוד בנושא:

אוהדי איטליה השליכו שטרות לעבר דונארומה במהלך יורו הצעירות
מצא מין את מינו: ההימור המסוכן של ג'אנלואיג'י דונארומה בעזיבת מילאן

מינו ראיולה סוכן כדורגל. AP
לא נשאר חייב. מינו ראיולה/AP

ראיולה, שמייצג בין היתר כוכבי על כמו פול פוגבה וזלאטן איברהימוביץ', המשיך לירות: "זו מילאן שהפסידה את דונארומה, הוא אמר לי שזה לא מרגיש נכון להמשיך במועדון כשאנשים מעליבים אותו ומאיימים על משפחתו. הוא היה מוכן לחתום על חוזה חדש, אבל הם הכריחו אותו לנטוש את המו"מ בגלל האווירה שנוצרה סביבו".

ראיולה הגיב לדיווחים על כך שהוא דוחף את השוער לריאל מדריד, פריס סן ז'רמן או יובנטוס והכחיש: "לא דיברתי עם אף מועדון גדול. אין לנו הסכם עם אף קבוצה. יש לו כבר הצעות מיובנטוס, ריאל מדריד ומועדונים גדולים מאז שהוא היה בן 14, כך שאם הוא היה רוצה ללכת היינו עושים זאת מוקדם יותר. אני יכול להבטיח לכם שלא תהיה העברה מהירה".

כזכור, מחאת אוהדי מילאן נגד השוער הסורר נמשכה ביתר שאת רק אתמול כאשר חלק מהם השליכו שטרות מזוייפים לעברו של השוער שעמד בשער נבחרת איטליה הצעירה במהלך משחק היורו מול דנמרק. מילאן מבחינתה לא מוכנה לוותר על השוער, שחוזהו במועדון יפוג רק בקיץ הבא והיא מוכנה לייבש אותו במהלך העונה הקרובה ביציע, גם במחיר של לאבד אותו בחינם בעונה הבאה במקום למכור אותו בכסף גדול הקיץ. בכל מקרה, הפרשה הזו צפויה להמשיך להכות גלים בימים, שבועות ואולי גם בחודשים הקרובים.

עוד באותו נושא

הבלוג של יוכין על ההימור של דונארומה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully