וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: ז'רקו קוראץ' וישראל זגורי מועמדים להצטרף

18.6.2017 / 18:23

בקבוצה מעריכים שהשבוע יתבהר האם יימצא משקיע למועדון או שהעירייה תמשיך לנהלו, ולעת עתה ההמתנה מקשה גם על צירוף שחקנים. גם שמו של אורמוש הוזכר, פאנקה לא בתכניות המקצועיות

צילום: שלומי גבאי

בהפועל עכו מעריכים שהשבוע יתבהר האם יימצא משקיע חדש למועדון, או שמא זה ימשיך להיות מנוהל על ידי העירייה בלבד. קברניטי העירייה מצויים בשיחות עם דודו דהאן על מנת שיגייס משקיע ומקווים שהשבוע תתקבל תשובה סופית בנושא. אם דהאן אכן יגייס את המשקיע, סוכן השחקנים הוא זה שצפוי להיות להחליט על הזרים שיצורפו בעונה הקרובה.

אם הניהול יישאר כפי שהיה בעונה החולפת, שלומי דורה יהיה מעוניין לצרף מספר זרים, ביניהם ז'רקו קוראץ' ששיחק בעונה שעברה בהפועל חיפה. החלוץ המונטנגרי כבר זכה לגישושים מאנשי עכו אך גם הוא, כמו אנשי הקבוצה עצמם, מחכה לראות מי ינהל את המועדון. גם שמו של מירקו אורמוש הוזכר אך הסיכויים שיצטרף קלושים, שכן הפועל אשקלון מימשה את האופצייה עליו והוא מחזיק בחוזה לעונה הבאה.

בגזרת הישראלים, בקבוצה רוצים את אושרי רואש ובנוסף פנו לישראל זגורי. הקשר שמבוקש גם בבני סכנין ובמ.ס. אשדוד מעניין מאוד את ראשי עכו, שמקווים שהעובדה שגדל בעיר תהווה עבורם יתרון. בשלב זה הקשר משהה את החלטתו אך ההצעה מסכנין נראית הרצינית ביותר.

מי שלא נמצא בתוכניות הוא מינדאוגאס פאנקה, אולם הקשר הליטאי מחזיק בחוזה לעונה הבאה. בעכו ינסו להגיע להסדר עם השחקן אך אם לא יצליחו עשויים להקפיאו או להשאירו כזר השישי. בכל מקרה, פאנקה אינו בתכניות המקצועיות.

עוד בנושא:

מ.ס אשדוד מעוניינת בישראל זגורי, גדי קינדה צפוי להימכר בקיץ
אי ודאות בהפועל עכו: "שחקנים רוצים להישאר, אבל לא ייקחו סיכון"
הצד החלש של ג'ורדי קרויף: על מעמדו החדש של ההולנדי במכבי תל אביב
מאור בוזגלו: "באר שבע זה איזור הנוחות, ולפעמים צריך לצאת ממנו"

ישראל זגורי שחקן בית"ר ירושלים. מגד גוזני
ההצעה מסכנין נראית כרצינית ביותר. זגורי/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully