וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד תיפגש עם ישראל זגורי כדי לחתום, קינדה צפוי להימכר

18.6.2017 / 16:54

רן בן שמעון מעוניין בשחקן אותו הוא אימן בהפועל ת"א ובית"ר ירושלים, בקבוצה מחכים לאישור של ג'קי בן זקן שייפגש עמו. קינדה עשוי להימכר למכבי חיפה, אלחמיד יחזור מגנט?

ישראל זגורי שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
ישתף שוב פעולה עם בן שמעון? זגורי/ברני ארדוב

מ.ס אשדוד ממשיכה לגבש את הסגל שלה לקראת פתיחת העונה הבאה והשם שבקבוצה סימנו אותו כמועמד לחיזוק הוא של ישראל זגורי. רן בן שמעון רוצה לצרף את הקשר וגם השחקן מעוניין לשחק אצל בן שמעון שאימן אותו בעבר. השניים שיתפו פעולה בהפועל תל אביב ובעונה שעברה גם בבית"ר ירושלים. בין המאמן לשחקן יש קשר מאוד טוב ובן שמעון מאוד מעריך את זגורי מקצועית ומשוכנע שהוא יכול לסייע לאשדוד בעונה הקרובה. כדי להתקדם ולהגיש הצעה כספית לשחקן, צריך בן שמעון את האישור של ג'קי בן זקן, שצפוי להיפגש הערב (ראשון) עם זגורי כדי שהשחקן יסכם ואולי אף יחתום רשמית.

בתוך כך, ההערכה במ.ס. אשדוד היא שגדי קינדה יימכר הקיץ. השחקן מאוד נחוש להתקדם לחוזה גבוה יותר ונראה שבאשדוד ימשכו את זה עד הרגע האחרון כדי לנסות ולהשיג את העסקה הכי טובה אבל בסוף ימכרו אותו כשהכיוון הוא למכבי חיפה שמגלה בו עניין רב כיוון שגיא לוזון מאוד מעריך אותו. באשדוד רוצים כבר להשלים את העסקה מול גנט ולצרף את חאתם עבד אלחמיד שנחשב לאחד משחקני המפתח של הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully