וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אי ודאות בהפועל עכו: "שחקנים רוצים להישאר, אבל לא ייקחו סיכון"

12.6.2017 / 9:43

הצפוניים מחפשים משקיע ובשלב הזה לא ברור מהו התקציב לסגל לעונה הבאה. אחד השחקנים: "אקסברד עזב, צמח כנראה יילך ופה מחכים למשכורות מאי". דניאל בורחל עשוי לעזוב להפועל חיפה

צילום: שלומי גבאי

דאגה גדולה בקרב אנשי הפועל עכו בנוגע לבניית הקבוצה לעונה הבאה. קברניטי העירייה ממשיכים בחיפושים אחר משקיע אך בינתיים המועדון נותר באי ודאות וכלל לא ברור מה יהיה התקציב שיעמוד לרשות הצוות המקצועי לבניית הסגל. החשש העיקרי של הצפוניים הוא שרוב הקבוצות כבר החתימו שחקנים ונמצאות בעיצומה של בניית הסגל, ורק בעכו התנועה הפוכה. "אקסברד עזב, ציון צמח כנראה יילך ואנשים פה עוד מחכים למשכורות מאי", אמר אחד משחקני עכו בעונה החולפת, "יש הרבה שחקנים שרוצים להישאר אבל אם תבוא הצעה הם לא ייקחו סיכון ויחתמו במקום אחר".

אגב, גורמים המקורבים מאוד למועדון הביעו חשש שכלל לא יצליח להעמיד תקציב, כאשר בבקרת התקציבים עוקבים אחר המתרחש. "הבקרה תהיה קשוחה בהרבה השנה", אמר אחד המקורבים, "אם לא נמצא משקיע לא בטוח שיאשרו לקבוצה לפתוח את העונה".

המאמן שלומי דורה ממשיך מבחינתו לנסות ולבנות את הסגל, ובתקופה הקרובה יוגברו המאמצים להחתים את אושרי רואש. דורה סימן שלושה מהאקסים שלו בהפועל חיפה שירצה לרכוש הקיץ, יובל אבידור, זרקו קוראץ' ורואש, אך רואש נותר המטרה הרצינית משלושתם בשלב זה. אבידור חתם בינתיים במכבי פתח תקוה, בעוד קוראץ' לא שיחק תקופה ארוכה כך שבעכו ינסו קודם אופציות אחרות ובעמדת החלוץ. כמו כן, בקבוצה רוצים את מאוריסיו וג'ייקוב נג'וקו מעירוני קרית שמונה.

בכיוון ההפוך, דניאל בורחל עשוי לעבור להפועל חיפה כמחליפו של שמואל שיימן, שעשוי לעזוב את הכרמל. לבורחל, שמבוקש גם ברומניה, חוזה בעכו לעונה הבאה, אך למרות זאת הוא עשוי לבקש שחרור לקבוצה של ניר קלינגר. בצד המנהלתי, המנכ"ל רפי סולטן הגיש אתמול באופן רשמי את התפטרותו ולא ימשיך במועדון.

עוד בנושא

ראשי בקרת התקציבים ימליצו לתובע ההתאחדות להעמיד את הפועל עכו לדין
הפועל עכו: העירייה מנהלת שיחות עם דודו דהאן במטרה למצוא משקיע

שחקן הפועל עכו דניאל בורחל. אדריאן הרבשטיין
עשוי לעזוב. דניאל בורחל/אדריאן הרבשטיין
  • עוד באותו נושא:
  • הפועל עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully