וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: יוסי בניון בתסבוכת, דחה את ההחלטה לגבי עתידו

18.6.2017 / 19:15

הקשר הוותיק רוצה להמשיך לשחק, אך מאוכזב ממשיכת הזמן של הצהובים. בית"ר ירושלים שומרת אותו על אש קטנה, אך לא תציע יותר מ-120 אלף דולר לעונה. ורק מכבי פתח תקוה כבר פנתה

צילום: יוסי ציפקיס עריכה: מתן חדד

מכבי תל אביב: יוסי בניון דחה את ההחלטה לגבי עתידו

יוסי בניון דחה את ההחלטה באשר להמשך דרכו במכבי תל אביב ולמעשה נמצא בפלונטר. הקשר הוותיק היה אמור לסגור את הנושא בסוף השבוע, אך מסיבות הקשורות במכבי תל אביב ובו, הוחלט למשוך את ההחלטה המשותפת עד אמצע השבוע לפחות.

כרגע הצהובים מתמהמהים ולא הגישו הצעת חוזה לשיאן ההופעות של נבחרת ישראל, שמאוכזב ממשיכת הזמן והסחבת עמו. מול טל בן חיים הבלם, למשל, מכבי תל אביב האיצה את המהלכים כדי להחתימו לעונה נוספת, אך בניון נותר על הגדר.

בסביבתו של בניון טענו בסוף השבוע כי הוא נחוש להמשיך ולשחק בעונה הבאה על אף גילו המתקדם וכי אם זה לא יהיה במכבי תל אביב, זה יקרה בבית"ר ירושלים או באחת הקבוצות האחרות שמגלות בו עניין. 48 השעות הקרובות יהיו קריטיות בנוגע למעבר אפשרי לבית"ר, אם כי גם היא לא קופצת כרגע על בניון ומעדיפה להמתין קודם כל לשלומי אזולאי. כבר לפני שבועיים ניסו מקורבים לשני הצדדים לקדם את המגעים, אבל מבחינה כלכלית בית"ר לא יכולה לדבר במספרים של מכבי תל אביב ולא תציע יותר מ-120 אלף דולר לעונה, במיוחד לאור העובדה שהיא משופעת בשחקני קישור ומעוניינת כאמור באזולאי. אם תתקבל החלטה לצרפו, זה רק כאשר הכסף לא יהווה עניין מרכזי מבחינת השחקן והוא יבין שיצטרך להילחם על מקומו.

בינתיים רק מכבי פתח תקוה פנתה לקשר הוותיק עם הצעה גם לתפקיד מקצועי לאחר הפרישה, וממתינה להתפתחויות.

עוד בנושא:

טל בן חיים הבלם האריך את חוזהו במכבי תל אביב
הלכלכתם וגם ביקרתם: מה כל כך מפתיע בשריקות הבוז ליוסי בניון במשחק הנבחרת?

יוסי בניון שחקן מכבי תל אביב (שמאל) מול יעקב בריהון שחקן בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
יקבל החלטה בקרוב. יוסי בניון/יוסי ציפקיס

המגעים בין מכבי תל אביב לגרנאדה נמשכו בסוף השבוע. אחרי שעומר אצילי סיכם את תנאיו לפני שבוע, המועדונים ממשיכים בשיחות כדי לסגור את כל הפרטים ביניהם. במכבי תל אביב רוצים להספיק לסגור עד מחר כדי לרשום את אצילי לסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית. את הקבוצה ייצגו מחר בהגרלה מנהל הקבוצה בני טבק ואחד מעובדי המנהלה עידן אלטר.

מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף. מכבי תל אביב, אתר רשמי
מתרגל לתפקיד החדש. ג'ורדי קרויף/אתר רשמי, מכבי תל אביב

בפעם הראשונה כמאמן מכבי תל אביב, הוביל הבוקר ג'ורדי קרויף בנתב"ג את שחקני מכבי תל אביב להמראה לקראת מחנה האימונים שצפוי לקבוצה באוסטריה עד יום שני הבא. הקבוצה כבר נחתה בשדה התעופה של וינה, שם המתינו לקבוצה המנהל בני טבק והחלוץ וידאר קיארטנסון. הקבוצה עשתה דרכה באוטובוס שמרוחק כשעה עד לעיירה לאה על גבול צ'כיה שם ייערך מחנה האימונים.

בשל המחסור השחקנים, הוציאה מכבי תל אביב חמישה שחקנים מקבוצת הנוער וביניהם עדן קארצב המוכשר, אילון אלמוג שכבר התאמן בבוגרים ופאדי נג'אר שנבחר למצטיין קבוצת הנוער בעונה שעברה. למחנה גם יצאו חמשת השחקנים שחזרו מהשאלה ביניהם שלומי אזולאי ודור פרץ שעדיין לא החליטו לגבי עתידם. בשלב הזה מכבי תל אביב לא החליטה עד כמה הם יהוו פקטור משמעותי בעונה הבאה והדבר ישפיע מאוד על ההחלטה שלהם. "שלומי ודור רוצים לשחק ולהיות שחקנים בעלי משמעות במכבי לכן זה עוד מוקדם לדעת האם הם יישארו", אמרו במועדון.

במשחק האימון הראשון של קרויף שייערך מחרתיים מול הקבוצה הסלובקית טרנצ'ין יהיה להולנדי סגל חסר מאוד. טל בן חיים החלוץ ודור מיכה שהמריאו למחנה עדיין פצועים, טל בן חיים הבלם שחתם יצטרף רק ביום חמישי יחד עם שחקני הנבחרת אלי דסה איתן טיבי ואייל גולסה שקיבלו מנוחה אחרי המשחק מול אלבניה. גם הזרים יתחילו לטפטף השבוע כשראשונים להצטרף יהיו וידאר קיארטנסון ואוסקר סקאריונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully