וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימונה פיאניג'אני: "אני לא אוהב את השיטה של פיינל פור"

מאמן הפועל ירושלים התייחס לשיטת המשחקים, רגע לפני הגמר מול מכבי חיפה. רחימי: "אני מאמין ולא מתבייש בכך, משתדל להתפלל כמה שיותר". הלפרין: "לא נבוא זחוחים", בלייזר: "ניתן הכול"

צילום ועריכה: קובי אליהו

גמר הפיינל פור בין הפועל ירושלים ומכבי חיפה ייערך מחר (חמישי, 21:00, ספורט5, שופטים: ספי שמש, עומר אסתרון ועופר מנהיים) ביד אליהו, כששתיהן תחפשנה אליפות שנייה בתולדותיהן - ירושלים הניפה את הצלחת ב-2015, חיפה ב-2013. הקבוצה מהבירה סיפקה קאמבק גדול בסדרת רבע גמר הפלייאוף מול עירוני נהריה ובחצי הגמר לא התקשתה מול מכבי ראשון לציון, בעוד הירוקים הפתיעו את מכבי תל אביב בזכות עוד ערב נהדר של קווין פינקני וג'ון דיברתולומאו. הערב ערכו הקבוצות את מסיבת העיתונאים הרשמית לקראת רגע האמת.

עוד בנושא:

יו"ר מנהלת הליגה תוקף: "הפיינל פור נראה כמו אירוע משטרתי"
מירי רגב פנתה למנהלת: "מחירי הכרטיסים לפיינל פור מופקעים"
יורוקאפ: הפועל ירושלים תהיה הנציגה הישראלית היחידה במפעל

יותם הלפרין קפטן הפועל ירושלים (שני משמאל) עם קרטיס ג'רלס, שחקן מכבי חיפה עוז בלייזר, ווילי וורקמן. קובי אליהו
מי ייצא עם הצלחת מחר?/קובי אליהו

הפועל ירושלים העפילה בפעם השלישית ברציפות לגמר הפיינל פור ומחפשת אליפות שנייה לאחר ההפסד בגמר בעונה שעברה למכבי ראשון לציון. הקבוצה נמצאת בעיצומו של מומנטום נהדר שכולל ארבעה ניצחונות רצופים - שלושה ברבע גמר הפלייאוף על עירוני נהריה שעזרו לקבוצה לחזור מפיגור 2:0 ל-2:3, ואחד בחצי הגמר על מכבי ראשון לציון. ירושלים קיבלה בחצי הגמר יכולת שיא של ג'רום דייסון, אך היא נהנית באופן כללי מהתעלות בתקופה האחרונה משלושת הגארדים שלה, דייסון, קרטיס ג'רלס וטרנס קינזי, ותקווה להמשך היכולת גם נגד חיפה המאיימת. ירושלים, בדיוק כמו בחצי גמר, בחרה שלא להתאמן ביד אליהו לקראת הגמר, ותעשה את הלילה במלון במרכז. כ-4,000 אדומים צפויים לדחוף את הקבוצה במשחק, כמעט פי 2 יותר מבחצי הגמר.

מכבי חיפה, אלופת המדינה לשנת 2013, העפילה לגמר בפעם הרביעית בתשע העונות האחרונות, ונמצאת במומנטום זהה לזה של ירושלים. גם חיפה ניצחה את ארבעת משחקיה האחרונים, שלושה משחקים ברבע גמר הפלייאוף נגד הפועל חולון, בדרך לניצחון 1:3 בסדרה, וניצחון גדול על מכבי תל אביב בחצי גמר הפיינל פור. בחיפה בונים על היתרון שהם בעמדת האנדרדוג, עמדה שהוכחה כנוחה להם בתקופה האחרונה, וכושר שיא של ג'ון דיברתולומאו, גרגורי ורגאס וקווין פינקני. בשני הגמרים שלה ביד אליהו הפסידה חיפה למכבי תל אביב, כשבפעם היחידה שהיא אירחה את הגמר, היא גם זכתה באליפות. בקבוצה מקווים לגבור על ירושלים בכל נושא הרצון ועשו מאמצים גדולים כדי לגייס כמות יפה של צופים למשחק, וההערכה היא שלמעלה מ-3,000 ירוקים יהיו ביציע ידי אליהו.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
עופר רחימי מאמן מכבי חיפה. קובי אליהו
רחימי מחמם את הידית באימון/קובי אליהו

מאמן ירושלים סימונה פיאניג'אני: "במשחק אחד הכול יכול לקרות. כל השחקנים יגיעו כשהגביע מונח מולם ורוצים לזכות בו. אני חושב שחיפה קבוצה אגרסיבית מאוד ומשיגה הרבה נקודות מהזדמנות שנייה. מי שמגיע לכדורים חוזרים יכול לנצח בגלל זה. יהיה משחק שונה מאשר המשחק הקודם שהיה בינינו לפני כמה שבועות. זה היה משחק חשוב לשתי הקבוצות, אבל אני חושב שהפעם יהיה משחק שונה. אז היה 63:69, שתי הקבוצות שיחקו הגנה חזקה, אבל בגמר הקבוצות יקלעו יותר. זה משחק בלתי צפוי. אנחנו צריכים להישאר רגועים ולשחק 40 דקות חזק ועם ריכוז".

פיאניג'אני אמר על השיטה של הפיינל פור: "אני לא אוהב את השיטה הזו. אני רוצה להכין את הקבוצה שלי ומתבגרת ממשחק למשחק. אני חושב שזה יותר טוב שיהיו משחקים בין הקבוצות הגדולות. אני חושב שחיפה פה, יש לה אולם נחמד מאוד, היא יכולה למלא את האולם שלה בכל המשחקים, גם מכבי תל אביב ואנחנו. הליגה הזו ברמה גבוהה ואנחנו כולם מוכנים לשחק בפלייאוף. השיטה של התחרות צריכה להיות כזו שמשפרת את השחקנים ואת הקבוצות. רבע הגמר היה נהדר כי היה לא צפוי, היו הרבה הפתעות. אני חושב שפלייאוף זה מעניין. אולי צריך לשחק פחות בעונה הסדירה. אתם בטלוויזיה צריכים לייצר דרמה כל הזמן, אבל בסופו של דבר יש 33 משחקים והכול מוכרע בכלל בשני משחקים בפיינל פור".

רכז הפועל ירושלים קרטיס ג'רלס אמר: "אני חושב ששתי הקבוצות טובות הגנתית, יהיה משחק קשה ואינטנסיבי. אנחנו צריכים לעבוד חזק בהתקפה. בסופו של דבר לשתי הקבוצות יש הגנות טובות כי הגנה טובה היא מה שזוכה באליפויות. האוהדים הם חלק גדול מההצלחה שלנו באירופה ובליגה. אנחנו צריכים את זה כדי להגיע לשלבים גבוהים. בליגה הזו אין נסיעות ארוכות וזה טוב לנו כי האוהדים שלנו מלווים אותנו לכל מקום. מחר זה יהיה מגרש נייטרלי וזה משחק אחד, אז הכול יכול לקרות. אנחנו צריכים לעשות את המיטב שלנו כדי לנצח".

קפטן הפועל ירושלים יותם הלפרין: "זחוחים לא נבוא, אנחנו יודעים מול מי אנחנו עומדים. חיפה פה בזכות גדולה אחרי סדרה נהדרת וניצחון נהדר בחצי הגמר. היא עשתה התקדמות גדולה בחודש וחצי האחרונים בליגה. בעונה שעברה גם לא הגענו לגמר עם ביטחון מופרז, הדברים הסתדרו פחות. אולי עצם העובדה שאנחנו משחקים פה בתל אביב, הלחץ יתפתח מעט אחרת. אני חושב שגם במנהלת עוד לא התרגלו שחיפה פה. צריך להגיד שחיפה פה כי היא בכושר והיא בין הטובות בליגה. אנחנו נצטרך לעצור אותה עם העומק שלנו".

מאמן מכבי חיפה עופר רחימי אמר: "אני לא חושב שיש למשחק בחצי הגמר השלכות, לא חושב שיש קשר בין המשחק הקודם לבא. אני מאמין ולא מתבייש באמונה שלי, אני משתדל להתפלל כמה שיותר וכמה שיותר להשקיע בזה ועם כוונה מלאה. ירושלים קבוצה מלאה ועמוקה, אני מקווה שנראה משחק התקפי חכם, נשלוט בקצב כי זה הסיכוי היחיד שלנו להיות במשחק ולנצח".

עוז בלייזר: "הפתענו הרבה אנשים, אבל לא את עצמנו. אנחנו מתרכזים רק בעצמנו, יש לנו אנרגיות. אנחנו נבוא לטרוף את המגרש, ניתן את הלב והנשמה וניתן הכול כדי לנצח". ווילי וורקמן אמר: "לירושלים יש הרבה שחקנים מסוכנים, ג'רום דייסון יכול לתקוף את הסל מכל מצב. נתמקד בו, אבל יש להם הרבה שחקנים שיכולים לקלוע ולסכן אותנו. יש להם הרבה נשקים".

יותם הלפרין שחקן הפועל ירושלים (אמצע) עם קרטיס ג'רלס, סימונה פיאניג'אני. קובי אליהו
פיאניג'אני, הלפרין וג'רלס/קובי אליהו
- ג'ף רוזן בעלי מכבי חיפה. קובי אליהו
ג'ף רוזן עם הצלחת/קובי אליהו
סימונה פיאניג'אני מאמן הפועל ירושלים (שמאל) עם עופר רחימי מאמן מכבי חיפה. קובי אליהו
רחימי ופיאניג'אני/קובי אליהו
קרטיס ג'רלס שחקן הפועל ירושלים. קובי אליהו
ג'רלס/קובי אליהו
סימונה פיאניג'אני מאמן הפועל ירושלים (שמאל) עם עופר רחימי. קובי אליהו
מי יחייך מחר? פיאניג'אני ורחימי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully