וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הודיעה: טוני לא יגיע "בעקבות בעיה משפחתית מורכבת"

13.6.2017 / 21:38

אחרי שכבר חתם לשנתיים, המנהל הספורטיבי המיועד ויתר על התפקיד. שחר: "יש דברים שהם מעל לכדורגל". בעקבות זאת גיא לוזון אמור לקבל את המושכות, וגם: כיצד תשפיע ההודעה על תוכנית הרכש?

עריכה: מתן חדד

מכבי חיפה הודיעה הערב (שלישי) כי המנהל המקצועי המיועד טוני לא יגיע לבסוף לקבוצה, "בעקבות בעיה משפחתית מורכבת", כדבריו. הירוקים פרסמו הודעה רשמית בה בישרו על החלטתו של הספרדי שמשמש מנהל מקצועי בחטאפה מהליגה הספרדית השנייה. כמו כן, אישרו כי המנהל המקצועי כבר נכח בישראל מספר פעמים ואף חתם על חוזה לשנתיים בקבוצה כבר לפני שלושה שבועות, אולם בסופו של דבר החוזה לא יקויים.

הנשיא, יעקב שחר, התייחס למכתבו של מוניוס: "יש דברים שהם מעל לכדורגל ואנו כמובן מאוכזבים, אני משוכנע שנמשיך להיעזר בטוני ונשמור איתו על קשר הדוק. אנו מאחלים לו שכל בעיותיו יבואו על פתרונן".

עוד בנושא:

נשיא חטאפה: "אם נעלה ליגה, אני מאמין שטוני יישאר"
כשעוד היה אמור להגיע: טוני רצה את סטפן שצ'פוביץ'
הצטמצמו הפערים בין מכבי חיפה לעומרי בן הרוש
איאד אבו עביד מדבר על הפגיעה שחש מצד אוהדי מכבי חיפה

טוני מנהל ספורטיבי חטאפה. האתר הרשמי של חטאפה, אתר רשמי
מה עכשיו? טוני/אתר רשמי, האתר הרשמי של חטאפה

עוד נמסר ממכבי חיפה ש"ראשי המועדון, שעבדו מול טוני והתרשמו מאוד מדרכו ומאופן בניית הקבוצה, קיבלו באכזבה אך בהבנה את בקשתו של המנג'ר המיועד. המשך בנית הסגל תושלם לפי התוכנית שנקבעה ע"י מוניוס ולוזון כאשר עם מספר שחקנים אף נפתח משא ומתן. מוניוס, יסייע בתהליך בניית הסגל ממקום מושבו בספרד".

חיפה אף פרסמה באתרה הרשמי את המכתב שקיבל יעקב מטוני, שכתב, בין היתר: "רציתי להודיע לכם רשמית שלא אוכל להצטרף למועדון המכובד שלך. אני מתנצל להודיע לך שבשל סיבה אישית ומשפחתית, לא אוכל להצטרף ב-1 ביולי, כפי שסוכם לפני מספר ימים. משום שטיב המועדון נמצא אצלי בחשיבות עליונה, אני מודיע לך על המצב הבלתי צפוי הזה כדי שהמועדון יוכל לחפש אלטרנטיבות ולהכין את האסטרטגיה שלו בחודשים הקרובים. כמו כן, אני רוצה להדגיש שאוכל לשתף פעולה עם המועדון מספרד ולסייע במה שאוכל. אני מקווה שתבין את מצבי והחלטתי ומודה לך על שיתוף הפעולה במצב האישי העדין הזה".

בשלב הזה ראשי מכבי חיפה מתכננים להתכנס כדי להחליט על הצעדים הבאים של המועדון בעקבות ההודעה הדרמטית. גורם במועדון סיפר היום כי במהלך היממה האחרונה, עוד לפני שהודיע נשיא חטאפה כי טוני עשוי להישאר בספרד, שלח הספרדי מכתב ליעקב שחר בו טען כי בעיה משפחתית כואבת לדבריו מונעת ממנו להגיע בשלב זה לישראל. בעקבות הדברים גורם בכיר במועדון העריך כי מכבי חיפה לא תמנה מנהל ספורטיבי ותיתן לגיא לוזון את המושכות. על פי התכנית, לוזון מתכוון להחתים מגן ימני כששמו של פלוריאן קליין - שנפסל על ידי מוניוס - עשוי לעלות שוב. בנוסף, המאמן מתכוון להחתים עוד שלושה זרים, שניים מהם בעמדת הקשר האחורי וחלוץ.

במקביל, במכבי חיפה ינסו לסגור עוד השבוע את עסקת עומרי אלטמן, כשגם עם עומרי בן הרוש ישנה התקרבות ובמועדון מקווים שיחתום במהלך השבוע הקרוב. לגבי אופיר דוידזאדה, במועדון לא מתכוונים לרכוש אותו בשלב זה, ומקורב לעסקה הבהיר כי הדבר יהיה אפשרי רק במסגרת עסקת השאלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המכתב של טוני ליעקב שחר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully