וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא חטאפה: "אם נעלה לליגה הראשונה, אני מאמין שטוני יישאר אצלנו"

13.6.2017 / 8:15

נשיא חטאפה לא בטוח שטוני מוניוס יעבור למכבי חיפה: "הוא לא אמר לי שהוא עוזב". מכבי תל אביב מעכבת את שחרור שלומי אזולאי, ההערכה שג'ורדי משתהה בעקבות כעס על הפיצוץ בעסקת עטר. הפועל תל אביב אישרה את עסקת אלטמן, שיקבל הצעה לארבע שנים

עריכה: מתן חדד

במכבי חיפה פנו לפני כשבוע למכבי תל אביב בעניין שלומי אזולאי, אולם מאז הם עדיין ממתינים לתשובה לגביו. במהלך השיחות שמעו הירוקים כי עליהם להמתין לתשובה של מיטש גולדהאר וכמו בעונה שעברה, הקשר ממשיך לחכות להחלטה והתבקש להתייצב לפתיחת האימונים ביום רביעי. "לא ברור מה קורה במכבי תל אביב. מצד אחד הם לא רוצים אותו, אבל מצד שני בכל פעם שמכבי חיפה פונה הם מעכבים את ההחלטה. הסכומים ידועים לכולם, כך שאין כל סיבה מקצועית לעיכוב". עוד הוסיפו מקורבים לעסקה כי "קרויף עדיין כועס על כך שעסקת אלירן עטר לא יצאה לפועל בקיץ. הוא היה רוצה אותו גם עכשיו, אבל בחיפה מתעקשים להשאיר אותו". במועדון עדיין ממתינים לשחקן, שמחזיק בהצעה גם מבית"ר ירושלים.

שחקן עירוני קרית שמונה שלומי אזולאי. לירון מולדובן
מחזיק גם בהצעה מבית"ר ירושלים. שלומי אזולאי/לירון מולדובן

בינתיים, נשיא חטאפה, אנחל טורס, התראיין לתכנית "אל טרנזיסטור" בספרד ובין היתר נשאל לגבי המנהל המקצועי טוני, שלכאורה כבר סיכם בכרמל. טורס לא נשמע כל כך בטוח שזה אכן המצב: "העניין עם טוני עדיין באוויר. הוא לא אמר לי שהוא עוזב, אבל אקבל כל החלטה שלו. כרגע לפחות אני לא מחפש מנהל מקצועי, כי טוני עוד לא הלך לשום מקום. טוני עובד איתי כבר תשע שנים ויש לו חוזה עד ל-30 ביולי. מגיע לו להיות בליגה יותר גבוהה מהליגה השנייה. אני רוצה שהוא לא יעזוב ומאמין שאם נעלה לליגה הראשונה, הוא יישאר".

במכבי חיפה טוענים שטוני אמור להגיע לישראל בעוד כשבועיים, ועד אז הוא משוחח בעיקר עם ההנהלה. שלשום פרסמנו כי גיא לוזון מהסס בנוגע להצעת המנהל הספורטיבי להחתמת סטפן שצ'פוביץ' מחטאפה, זאת לאחר שטוני סירב בעבר להחתים את המגן פלוריאן קליין שכבר סיכם בקבוצה. השניים אינם נמצאים בקשר רציף משום שהמנהל הספורטיבי אינו דובר אנגלית ולוזון נעזר בשירותיו של עוזרו.

בחיפה טוענים כי לא תהיה כל בעיה בתקשורת בין השניים והם ייפגשו על בסיס יום-יומי לאחר שהספרדי ינחת בארץ, באמצעות מתורגמן. טוני מתלבט כעת האם להחתים שחקנים מחטאפה.

כך למשל, אחד השמות שנמצאים ברשימה שלו הוא המגן הימני של נבחרת ונצואלה וסראגוסה, רולף פלטשר (26), שהושאל העונה לסראגוסה וחוזר לחטאפה, אך לא ימשיך שם בעונה הבאה. כזכור, לספרדי יש מגן ימני נוסף ברשימה, גם הוא מהליגה השניה בספרד. "מצד אחד טוני לא רוצה להראות שהוא עוזב את המועדון אחרי שנים ובמקביל מדבר עם שחקנים תחת חוזה, אבל מצד שני יש כמה שחקנים שהוא מכיר היטב והיה רוצה לראות אותם במכבי חיפה", סיפר סוכן שחקנים שנצא בקשר הדוק עם הספרדי.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
טוני מנהל ספורטיבי חטאפה. האתר הרשמי של חטאפה, אתר רשמי
לא מחפשים לו מחליף? טוני/אתר רשמי, האתר הרשמי של חטאפה

גילי ורמוט ייפגש שוב, ככל הנראה כבר היום, עם ראשי המועדון. הוא צפוי לחתום על חוזה חדש ולהבטיח את הישארותו בקבוצה לשנתיים הבאות. עדיין לא נקבעה פגישה עם עומרי אלטמן אך היא אמורה להתקיים בימים הקרובים. כמו לפני תום העונה הסדירה, אז החלו השיחות בין הצדדים, במועדון עדיין מעריכים שהשחקן יצטרף בקיץ תמורת 150 אלף יורו. הפועל תל אביב נתנה את אישורה לעסקה וסוכן השחקנים רונן קצב אמור להגיע לפגישה עם השחקן. כרגע, מבין השחקנים הישראלים הסיכויים של אלטמן ושל עומרי בן הרוש להגיע טובים מאוד. האחרון ישוב השבוע לארץ וסוכנו אבי נימני מנסה לגשר על הפערים בין הצדדים. חיפה מציעה לבן הרוש חוזה של כ-200 אלף דולר לעונה, עם אופציה לעונה נוספת. המגן רוצה חוזה לשתי עונות בשכר מעט גבוה יותר. בחודש שעבר פרסמנו כי במועדון החלו לעקוב אחר קשר אשדוד גדי קינדה ושוקלים לרכוש אותו במידה וישוחרר, אולם מאז טרם הוגשה הצעה לקבוצתו ובמועדון מתלבטים האם לפנות לשחקן בשל העלות: מיליון יורו לחצי כרטיס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully