וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: טוני רוצה את סטפן שצ'פוביץ'. לגיא לוזון יש ספקות לגביו

11.6.2017 / 10:36

אחרי שהתנגד להחתמת קליין שכבר סיכם במועדון, המנהל הספורטיבי רוצה את החלוץ שכבש צמד מול מאיורקה, אך המאמן מעדיף שחקן אחר. הספרדי לחיפה: לא בטוח שאביא שחקנים מחטאפה. השניים משוחחים באמצעות מתורגמן

עריכה: מתן חדד

המנהל הספורטיבי של מכבי חיפה, טוני, יוכרז רשמית כנראה רק בשבוע הבא לאחר סיום מאבקי חטאפה במשחקי הפלייאוף, אך בינתיים הוא ממשיך לעבוד על רשימת שחקני הרכש לעונה הבאה. אחרי שהביע התנגדות להחתים את פלוריאן קליין שכבר סיכם במועדון, למרות רצונו של גיא לוזון, על פי גורמים בספרד בימים האחרונים שוחח הספרדי עם סטפן שצ'פוביץ' בנוגע לעתידו במועדון הנוכחי שלו. הסרבי רוצה מאוד להגיע למכבי חיפה וטוני היה מעוניין שיצטרף אליו, אבל בשלב זה לגיא לוזון יש ספקות לגביו והוא נוטה להחתים חלוץ זר אחר. השניים משוחחים בשלב זה באמצעות מתורגמן מאחר והספרדי אינו מתקשר באנגלית.

בשיחה שנערכה עם ראשי מכבי חיפה בימים האחרונים, טען הספרדי שלאור המצב הרגיש הוא מתלבט לגבי אפשרות לפיה יביא שחקנים מחטאפה. שצ'פוביץ' הוא כנראה השחקן היחיד שהספרדי מעוניין בו, וזאת לאור העובדה שהמאמן הנוכחי של חטאפה לא רוצה בשירותיו לעונה הבאה. אתמול רשם הסרבי משחק חריג למדי: הוא פתח בסערה עם צמד מול מאיורקה, אך כבש בהמשך שער עצמי במשחק מטורף שהסתיים ב-3:3.

המשא ומתן עם עומרי בן הרוש מתקדם וההערכה היא שיחתום בסופו של דבר בקבוצה. גם עומרי אלטמן עשוי להגיע בסופו של דבר, לאחר שטוני נתן אור להחתימו. מכבי חיפה ואלטמן ניהלו מגעים עוד בחודש מרץ, מה שסלל את דרכו לקבוצה, אולם אז נקבע כי הדבר יהיה כפוף לאישור המנהל הספורטיבי והמגעים יתחדשו רק לאחר סיום מאבקי ההישרדות של הפועל תל אביב. גם שלומי אזולאי ואופיר מזרחי על הפרק, אם כי האחרון לא יגיע במידה ועומרי אלטמן יחתום בסופו של דבר. עוד נקבע כי במידה והעסקה אכן תצא לפועל מכבי חיפה תשלם 150 אלף יורו על אלטמן, ולא 100 אלף כפי שהיה נראה בעבר.

שחקן חטאפה סטפן שצ'פוביץ'. GettyImages
קאמבק לישראל? שצ'פוביץ'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully