וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ג'ורדי קרויף נחת לקראת הצגתו הצפויה כמאמן

12.6.2017 / 23:30

המנהל הספורטיבי ההולנדי חזר לישראל לקראת פתיחת האימונים וצפוי להיכנס בקרוב לתפקידו החדש. בן מנספורד האנגלי, שעבד בעונה החולפת בלידס יונייטד, צפוי להתמנות למנכ"ל המועדון

ג'ורדי קרויף מנהל מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לקראת הסבת תפקיד. ג'ורדי קרויף/ברני ארדוב

ג'ורדי קרויף נחת הערב (שני) בישראל לקראת הצגתו הצפויה כמאמן החדש של מכבי תל אביב. המנהל הספורטיבי של הצהובים, שבשבועיים האחרונים הוזכר כמועמד לעבור לברצלונה או לאייאקס, החליט לעבור לעמוד על הקווים באופן קבוע, אחרי שבעונה החולפת מילא מקום במשך כחודשיים לאחר פיטוריו של שוטה ארבלדזה. קרויף ינכח בפתיחת האימונים ועשוי להגיע מחר לאירוע השקת המדים החדשים.

עוד בנושא:

נסגרה עסקת העברתו של אופיר דוידזאדה למכבי תל אביב
לברק יצחקי הוצע חוזה של 180 אלף דולר, יוסי בניון ממתין

בן מנספורד מנכ"ל לידס יונייטד. לידס יונייטד, אתר רשמי
כבר ביקר בארץ. בן מנספורד/אתר רשמי, לידס יונייטד

בן מנספורד צפוי להתמנות למנכ"ל החדש של מכבי תל אביב. אחרי שנה שלמה בה התפקיד למעשה לא אויש, מאז עזיבתו של מרטין ביין לסנדרלנד, נראה שהצהובים מצאו מחליף בדמותו של האנגלי שסיים את תפקידו בלידס יונייטד מליגת המשנה. מנספורד כבר ביקר בארץ וקרוב לסגור עם הבעלים מיטש גולדהאר את כל הפרטים כדי להתמנות באופן רשמי.

מנספורד עבד כאמור בלידס בשנה האחרונה, וניווט את המועדון בזמן העברת הבעלות. לידס סיימה שביעית בליגה השנייה, מרחק חמש נקודות מהמקומות המוליכים למשחקי הפלייאוף. לפני כן שימש מנספורד כמנכ"ל ברנסלי במשך שלוש שנים והיה המנכ"ח הצעיר בליגה (התמנה בגיל 33) ובעבר עבד שש שנים בסוכנות השחקנים וסרמן מדיה גרופ.

בהודעת הפרידה ממנו, כתב הבעלים החדש אנדראה רדריצאני: "בן היה דמות מפתח בתהליך התקומה של לידס ב-12 החודשים האחרונים, היה תומך נלהב של המאמן גארי מונק והיה בעל תפקיד חשוב בתהליך השקעתי במועדון".

(עדכון ראשון: 19:10)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully