וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: נסגרה עסקת העברתו של אופיר דוידזאדה

12.6.2017 / 13:28

מגן גנט בעונה החולפת יחזור לליגת העל אחרי היעדרות של עונה, והוא יצטרף בהמשך השבוע לאימוני הצהובים. קרויף צפוי להיפגש עם בניון ולהכריע את עתידו, יצחקי צפוי לקבל את הצעת הקבוצה

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

עסקת העברתו של אופיר דוידזאזה למכבי תל אביב נסגרה אמש (ראשון), והשחקן יצטרף בהמשך השבוע לאימוני הקבוצה. דוידזאדה יכבוש את עמדת המגן השמאלי, מה שאומר ששרן ייני יוסט לקישור האחורי, בדיוק לעמדה בה שיחק בהולנד ובמספר הזדמנויות בנבחרת ישראל. דוידזאדה, שיתחתן הערב, חוזר לכדורגל הישראלי אחרי עונה אחת בלבד בגנט הבלגית בה לא הצליח להתאקלם.

הצהובים בטוחים כי הגעתו תייצר שדרוג לעמדה, שאמנם היתה מאויישת בחצי העונה האחרונה על ידי שחקן בעל יכולות הגנתיות טובות כמו ייני, אך מבחינה התקפית, מכבי לא קיבלה דבר מהאגף הזה ובמרבית המשחקים בהם נתקלה ביריבות שהסתגרו מולה היה לה קשה לייצר מצבים מעמדת המגן השמאלי. דוידזאדה ועומר אצילי הם כרגע השחקנים הישראלים הבכירים שמכבי תל אביב צירפה, אך ג'ורדי קרויף מעוניין בעוד שחקן או שניים תוצרת כחול לבן, בנוסף לשלושה שחקנים זרים חדשים שהוא יצרף.

עוד בנושא

מכבי תל אביב: לברק יצחקי הוצעו 180 אלף דולר לעונה, דיווח: "קרויף סירב לברצלונה"
דיווח: ריו אבה ירדה מליטו וידיגאל בשל מחלוקת על תנאי החוזה
מכבי תל אביב: עומר אצילי סגר בשבת את תנאיו

שחקן מכבי תל אביב יוסי בניון. ברני ארדוב
יוציא הודעה משותפת עם קרויף. יוסי בניון/ברני ארדוב

בכל הקשור ליוסי בניון, בשבוע שעבר נכתב כאן כי בניון דחה את העיסוק בעתידו עד שיסתיים משחק הנבחרת מול אלבניה, וכי הוא מתכוון להיפגש עם ג'ורדי קרויף כדי לדון יחד האם יהיה זה נכון בשבילו להישאר במכבי תל אביב, כאשר הקבוצה רוצה לשנות את פניה ולצרף מספר שחקנים בתפקיד שלו. הפגישה בין קרויף לבניון צפויה להיערך ככל הנראה מחר ולאחר מכן תצא הודעה משותפת בעניין.

כך או אחרת, במכבי תל אביב יציעו לבניון כמחצית ממה שהשתכר בעונה החולפת, אבל הכסף לא יהיה העניין המרכזי אלא רק התחושה איתה ייצא מהפגישה עם קרויף. אם בניון ירגיש שיש לו סיכוי טוב להיות פקטור בקבוצה ולשחק, הוא יישאר. אבל אם קרויף יבהיר כי הוא מביא שחקנים בתפקיד שלו עליהם הוא בונה יותר, ייתכן שבניון יעזוב לקבוצה בה יוכל להמשיך ליהנות ולשחק.

ברק יצחקי צפוי לקבל את ההצעה של מכבי תל אביב אחרי משא ומתן שהתנהל בין סוכנו רונן קצב לבין ראשי הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully