וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: לברק יצחקי הוצעו 180 אלף דולר לעונה, דיווח: "קרויף סירב לברצלונה"

12.6.2017 / 7:01

הצהובים הציעו לחלוץ כמעט חצי מהמשכורת שהרוויח אשתקד, יצחקי מחכה לשדרוג. בניון טרם קיבל הצעה. בספרד טוענים: "ג'ורדי החליט שהוא רוצה לאמן, במוקדם או במאוחר ישוב לקאמפ נואו"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

ברק יצחקי מחכה לשדרוג ההצעה שקיבל ממכבי תל אביב. מבין השחקנים שסיימו חוזים, היה זה יצחקי שקיבל ראשון הצעה לחתום על חוזה חדש אך לוואלה! ספורט נודע כי זו היתה נמוכה בכ-50 אחוז ממה שהוא השתכר בעונה החולפת. החוזה של יצחקי במכבי תל אביב עמד על כ-300 אלף דולר נטו בעונה שעברה, לא כולל נקודות, ועל פי ההצעה שמכבי הניחה בפניו כמה ימים אחרי גמר גביע המדינה, הוא אמור להשתכר בעונה הבאה כ-180 אלף דולר נטו ואלף דולר לנקודה על פי 60 נקודות. גורם במכבי תל אביב טען כי יצחקי ביקש לשדרג את ההצעה, דבר שלא נעשה עד אתמול.

יוסי בניון שסיים אמש (ראשון) שבועיים בנבחרת מחכה לשיחה עם ג'ורדי קרויף בטרם יחליט על צעדיו. בניון לא קיבל עדיין הצעה אך חמור מכך מבחינתו, איש במכבי תל אביב גם לא אמר לו מילה על התכניות לגביו בעונה הבאה. ההערכה היא שבניון ייתן לצהובים עוד מספר ימים בלבד בטרם יחליט כנראה לקבל את ההצעה של בית"ר ירושלים ולחתום בשורותיה.

ואם בקרויף עסקינן, הרי שבתקשורת הספרדית רומזים הבוקר שההולנדי צפוי להישאר במכבי תל אביב. שחקן העבר של ברצלונה השתתף באירועי ציון 25 שנה לגמר האלופות של 1992, אך העדיף להתרחק מהתקשורת.

"אחרי ארבע שנים כמנהל הטכני של מכבי תל אביב, ג'ורדי יודיע בשבוע הבא על היעד הבא שלו", נכתב ב"מונדו דפורטיבו". "שני דברים ברורים: הראשון הוא שהוא רוצה לאמן, משהו שעשה באופן זמני בעונה שעברה. הדבר השני הוא שהחליט שהעתיד הקרוב שלו לא יהיה בברצלונה. בגיל 43, הוא השיג את הבגרות והניסיון לשבת על ספסל של קבוצה עם שאיפות. הוא לא מפחד מאתגרים ומרגיש מוכן לקחת מדרגה ולשמש כמאמן, שם הוא יישאר נאמן לדרך של אביו. הוא יודע שבמוקדם או במאוחר ישוב לקאמפ נואו, אבל לא רוצה שאף אחד יחשוב שהוא מנצל את המצב עם אביו, ולכן ייקח את הזמן".

עוד בנושא:

דיווח: ריו אבה ירדה מליטו וידיגאל בשל מחלוקת על תנאי החוזה
מכבי תל אביב: עומר אצילי סגר בשבת את תנאיו

ג'ורדי קרויף. GettyImages
לא ישוב לקאמפ נואו בעתיד הקרוב. קרויף על רקע אביו, לפני מספר ימים/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully