וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האצטדיון העירוני בחיפה מועמד לארח את הסופרקאפ האירופי ב-2019

האצטדיון בכרמל נמצא ברשימה הסופית לצד שישה מועמדים אפשריים לאירוח המפגש בין זוכת ליגת האלופות לזוכת הליגה האירופית. המארחת תיקבע על ידי אופ"א ב-21 בספטמבר

הדשא באצטדיון סמי עופר. ברני ארדוב
שתי אימפריות בדרך לישראל? האצטדיון בחיפה/ברני ארדוב

אופ"א פרסמה הערב (רביעי) את רשימת 14 האצטדיונים שהגישו מועמדות לאירוח משחקי גמר אירופים ב-2019 והאצטדיון העירוני בחיפה נמצא ברשימה המכובדת הזו ומועמד לארח את הסופרקאפ האירופי, המפגיש בכל תחילת עונה בין זוכת ליגת האלופות לזוכת הליגה האירופית.

האצטדיון בחיפה הוא אחד מבין שבעה מועמדים בסך הכול לאירוח הסופרקאפ. המועמדים האחרים הם אצטדיון קאמל סטאפה בטיראנה (אלבניה), האצטדיון של טולוז (צרפת), אסטנה ארנה (קזחסטן), ווינדזור פארק, בלפסט (צפון אירלנד), ארנה גדאנסק (פולין) ובשיקטאש ארנה, איסטנבול (טורקיה). ההכרזה על האצטדיון שיארח את המשחק תהיה בעוד כשלושה חודשים וחצי, ב-21 בספטמבר. הוועד המנהל של אופ"א הוא שיכריע את זהות המארחת.

מעבר לכך, הוגשו הצעות לאירוח גמר ליגת האלופות, גמר הליגה האירופית וגמר ליגת האלופות לנשים. גמר ליגת האלופות של 2019 יתקיים באחד משני אצטדיון: האצטדיון האולימפי בבאקו, בירת אזרבייג'אן או אסטדיו מטרופוליטנו, האצטדיון החדש אליו תיכנס אתלטיקו מדריד בעונה הבאה.

לגמר הליגה האירופית יש שלושה אצטדיונים מועמדים, כאשר מלבד האצטדיון בבאקו ואצטדיונה של בשיקטאש, גם רמון סאנצ'ס פיחואן של סביליה נכלל ברשימה. גמר ליגת האלופות לנשים ייערך בבודפשט או בקזחסטן.

עוד בנושא:

עירוני קרית שמונה: מאוריסיו ישוחרר, קשר זר עשוי להצטרף
מ.ס. אשדוד עשויה למכור להיברניאן רק מחצית מכרטיסו של מרציאנו
מכבי פתח תקוה: יובל אבידור ויובל שבתאי חתמו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully