וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד עשויה למכור להיברניאן רק מחצית מכרטיסו של מרציאנו

7.6.2017 / 16:56

הקבוצה מעיר הנמל מנהלת משא ומתן עם הסקוטים, אך בעקבות הפערים הגדולים היא רוצה להשאיר לעצמה פתח להרוויח ממכירה עתידית של השוער. המועדון ממתין לסירושטיין, מאוריסיו עשוי להגיע

אופיר מרציאנו שוער היברניאן. האתר הרשמי של היברניאן, אתר רשמי
המשא ומתן נמשך. אופיר מרציאנו/אתר רשמי, האתר הרשמי של היברניאן

מ.ס. אשדוד מעוניינת להשאיר לעצמה מחצית מכרטיסו של שוערה אופיר מרציאנו, שהיה מושאל בעונה האחרונה להיברניאן הסקוטית, ואף עלה איתה לליגה הראשונה במדינה. בין שני המועדונים מתנהל כבר זמן רב משא ומתן על מכירת השוער, אך מאחר שקיימים פערים כספיים בין הצדדים, תיתכן בסופו של דבר עסקה במסגרתה יימכרו רק 50 אחוזים מהכרטיס של מרציאנ,ו בסכום די נמוך, על מנת שהקבוצה מעיר הנמל תשאיר לעצמה פתח לסכום יותר גדול שייכנס לקופתה בעתיד ממכירה נוספת של השוער.

באשדוד ממתינים לראות האם הבלם מיקי סירושטיין יקבל את ההצעה הכספית שהוגשה לו, אבל בינתיים נודע שבפני סירושטיין הונחו גם הצעות מבני יהודה ומהפועל חיפה, ובסביבתו טוענים שהן טובות יותר ממה שאשדוד הציעה ולכן אם לא תהיה התקרבות, הוא עשוי לעזוב את אשדוד.

כמו כן, הקבוצה עשויה לצרף את מאוריסיו. החלוץ ששיחק בעיר הנמל כמושאל בעונה בה שיחקה אשדוד בליגה הלאומית, ישוחרר ככל הנראה מעירוני קרית שמונה, ואם זה אכן יקרה ינסו האשדודים לצרף אותו לקראת העונה הבאה.

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully