וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בופון: "יהיה משחק מיוחד", זידאן: "אנחנו תמיד פייבוריטים"

שוער יובנטוס נרגש לקראת גמר האלופות (ש', 21:45, ערוץ 2 ו-5 HD): "אנשים אוהבים סיפורי אגדה". קרבחאל יפתח בריאל מדריד, בייל על הספסל, כריסטיאנו רונאלדו: "משוכנע שאנחנו חזקים יותר"

גמרמחצית03/06/2017
יובנטוס
    1:1
      ריאל מדריד
      צילום: רויטרס, עריכת וידאו: יוסי אלטר

        רגע השיא של עונת הכדורגל האירופית יגיע מחר (שבת, 21:45, ערוץ 2 וספורט 5HD) עם גמר ליגת האלופות בין יובנטוס לריאל מדריד באצטדיון הלאומי של ויילס בקרדיף. ריאל מדריד בפעם ה-12 או יובנטוס בפעם השלישית? סרחיו ראמוס או ג'אנלואיג'י בופון? זינדין זידאן מול הקבוצה בה הפך לאגדת כדורגל או מסימיליאנו אלגרי? מי יזכה להניף מחר את הגביע עם האוזניים הגדולות בערך ב-23:35 (או מאוחר יותר, אם נזכה להארכה או פנדלים)?

        עוד בנושא:

        גמר ליגת האלופות: כל המספרים לקראת הערב הגדול
        חזרה לעונת הבכורה של זינדין זידאן ביובנטוס
        רונאלדו: אני מתגעגע לקהל באנגליה"

        שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
        רגע האמת. האימון המסכם של ריאל מדריד/רויטרס

        יובנטוס

        הביאנקונרי, שהפסידו בגמר האלופות יותר מכל קבוצה אחרת - שש פעמים - יקוו לזכות בגביע שלישי בתולדותיהם. הגברת הזקנה נראתה נהדר במהלך העונה האירופית שלה, במהלכה לא הפסידה אפילו פעם אחת, וספגה שלושה שערים בלבד. מסימליאנו אלגרי יהנה מסגל מלא, ולא צפוי לבצע שינויים מרעישים בהרכב שהביא אותו עד הלום. ההתלבטות העיקרית שלו היא בין אנדראה ברצאלי וחואן קואדראדו.

        במסיבת העיתונאים לקראת המשחק אמר מסימיליאנו אלגרי: "הגענו למשחק האחרון, והכי חשוב בעונה. כמובן שבחודשים האחרונים, האמונה שלנו בעצמנו גברה. כל הניצחון עד כה הכינו אותנו לרגע הזה. כדי לזכות בגביע נזדקק לאיזון ולחוזק מנטלי. רונאלדו חשוב, אבל מה שבאמת חשוב זו יובנטוס, נצטרך לספק הופעה מלאת גאווה ולב כדי להביא את הגביע".

        ג'אנלואיג'י בופון הוסיף: "יש מידה נכונה של מתח וריכוז כדי לעשות משהו היסטורי. לריאל היו הרבה הצלחות במעמדים הללו וזה מקל עליהם, אבל זה לא ישנה את האיזון של המשחק. יהיה משחק מיוחד ואני מתכוון לשחק אותו ללא חרטות. זה יכול להיות פינאלה כמעט מושלם, ואנשים אוהבים סיפורי אגדה. רונאלדו הוא דוגמה ומופת לכל שחקן, צעיר ומבוגר, ולאוהדי כדורגל בכלל. כדור הזהב? זה משני. יש כל כך הרבה הבדלים בינינו, לכריסטיאנו יש הרבה יותר השפעה על המשחק".

        דני אלבס אמר: "צריך לשחק עם שמחה ועם תשוקה שתניע את האהבה שלנו למשחק, לא להרגיש את הלחץ כי עם לחץ אי אפשר לנצח. אסור לשנות את הגישה שהביאה אותנו לכאן".

        שוער יובנטוס ג'אנלואיג'י בופון. רויטרס
        סיפור האגדה יושלם? בופון/רויטרס

        ריאל מדריד

        זינדין זידאן אמר במסיבת העיתונאים: "כולנו מודעים ללחץ בריאל מדריד. הסיכויים הם 50-50 והכל אפשרי, ובעוד שבגמר אין פייבוריטיות, אנחנו תמיד פייבוריטים. עבדנו קשה כדי לזכות באליפות ולהגיע לגמר הזה. מה שחשוב הוא שכולנו מוכנים. אם הייתם אומרים לי שאגיע לכל הדברים האלה כילד, לא הייתי מאמין, אבל זה קרה ואני נהנה מזה. לא נשנה שום דבר במשחק שלנו, שום דבר לא צריך להשתנות. איסקו ובייל יכולים לשחק יחד, הכל יכול להיות".

        זינדין זידאן אמר במסיבת העיתונאים: "כולנו מודעים ללחץ בריאל מדריד. אנחנו תמיד פייבוריטים, אבל האמת היא שבגמר אין פייבוריטיות - לא אנחנו ולא יובנטוס פייבוריטים. הסיכויים הם 50-50 והכל אפשרי. עבדנו קשה כדי לזכות באליפות ולהגיע לגמר הזה. מה שחשוב הוא שכולנו מוכנים. אם הייתם אומרים לי שאגיע לכל הדברים האלה כילד, לא הייתי מאמין, אבל זה קרה ואני נהנה מזה".

        הקפטן, סרחיו ראמוס, הוסיף: "זה משחק מאוד, מאוד חשוב. נפגוש יריבה חזקה מאוד וזו הזדמנות נוספת להראות מי אנחנו, שאנחנו קבוצה נהדרת. בכל הזדמנות שהיתה לנו להילחם על גביע, עשינו זאת. אנחנו ממוקדים בצורה בלתי רגילה, ננסה לעשות כמה שפחות טעויות. אני לא חושב שהזכיה באליפות תעזור לנו מחר, אולי להיפך. יהיה משחק קשה והסיכויים הם 50-50. כשנראה שאין תקווה, אנחנו ממשיכים להילחם עד השריקה האחרונה. אני מקווה שלא נסבול כמו בגמר בליסבון".

        מארסלו אמר: "מנוחה של שבועיים היתה לנו טובה. נלחמנו קשה כדי לזכות באליפות וקיבלנו זמן להירגע. זו לא תהיה בעיה מחר, אנחנו יודעים מה עלינו לעשות. אנחנו ריאל מדריד, ניתן כל מה שיש לנו".

        "אני לא כשיר ב-100 אחוז", אמר גארת' בייל. "עבדתי קשה וניסיתי להיות הכי מוכן שאפשר, בין אם אפתח אם שאיכנס כמחליף בשלב מסוים. זה מאוד מיוחד מבחינתי לשחק איפה שנולדתי, כמובן".

        כריסטיאנו רונאלדו נשמע אופטימי: "מה לדעתי יקרה? נניף את הגביע לשמים. יובה קבוצה נהדרת, אבל אני משוכנע שאנחנו חזקים יותר וכל שנותר הוא להוכיח את זה. אני מקווה שזה יהיה לילה קסום עבורנו וטראגי עבור יובנטוס".

        שחקן ריאל מדריד גארת' בייל. רויטרס
        גמר מיוחד עבורו, אך הוא צפוי לראות את תחילתו מהספסל. בייל/רויטרס
        שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
        בטוח בקבוצה שלו. רונאלדו/רויטרס

        הרכבי הקבוצות

        שופט: פליקס בריך (גרמניה)
        אצטדיון: אצטדיון המילניום (קרדיף)

          טרם התפרסמו תגובות

          הוסף תגובה חדשה

          +
          בשליחת תגובה אני מסכים/ה
            3
            walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully