וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו שוב נגד אוהדי ריאל: "מתגעגע לקהל האנגלי"

רגע לפני גמר האלופות, כוכב ריאל מדריד שוב יוצא נגד שריקות הבוז ביציעי הברנבאו: "הם לא תומכים ברגעים הקשים, ביונייטד זה לא קרה לי מעולם", ומספר על יחסיו עם לאו מסי: "לא חבר, לא אויב"

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: יוסי אלטר

כיצד נראים היחסים בין שני הכדורגלנים הטובים בעולם, שמתחרים זה בזה מדי יום על תארים ושיאים? רבות דובר ביחסים השוררים בין כריסטיאנו רונאלדו ללאו מסי ועל היריבות שהתפתחה ביניהם לאורך השנים בהן הם מתחרים ראש בראש במדי ריאל מדריד וברצלונה. כעת רונאלדו מספק אמירה כנה על הסוגיה הכה מדוברת, רגע רגע לפני גמר האלופות.

"אני אוהב לראות את כל השחקנים הטובים משחקים, וכך גם את מסי. כשהוא על המגרש, כיף לראות כדורגל. בכל פעם שאנחנו נפגשים יש בינינו יחסים סבירים. הוא לא חבר שלי, אבל גם לא אויב", אמר הפורטוגלי בראיון לתקשורת הספרדית. "זה לא שאני הולך לאכול אצלו בבית. אני מחשיב אותו בתור עמית למקצוע, לא מעבר לזה".

ליאונל מסי ברצלונה מול כריסטיאנו רונאלדו ריאל מדריד. רויטרס
לא חברים, אבל גם לא אויבים. מסי ורונאלדו/רויטרס

בנוסף, אמר רונאלדו ש"אני לא אוהב את ההשוואות בינינו, זה פשוט לא אני. אבל כנראה שזה חלק מההשלכות של להיות שני הכדורגלנים הטובים בעולם".

עוד אחת מהסוגיות המרכזיות סביב רונאלדו בתקופה האחרונה היא מערכת היחסים שלו עם אוהדי ריאל מדריד. לא אחת בשבועות האחרונים הפורטוגלי התלונן על שריקות בוז מצד הקהל לשחקנים בקבוצה, כולל אליו אישית. אמש אמר ש"אני לא אוהב את זה כי זה לא נורמלי. זה לה צריך לקרות לשחקן שנותן מעצמו 100 אחוז למען הקבוצה, ומקבל יחס כזה בגלל טעות אחת. זה הופך את הכל להרבה יותר קשה, וכשאתה בתקופה פחות טובה, אתה זקוק לתמיכה נוספת מהקהל, לא לפחות תמיכה. לפעמים אנחנו בריאל פשוט לא מקבלים את זה".

בנוסף, רונאלדו אמר ש"ביליתי שנים רבות במנצ'סטר יונייטד וזה אף פעם לא קרה. אולי המנטליות באנגליה שונה, אולי אהדת הכדורגל בנויה באופן אחר. ברור שאני מתגעגע לשם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully