וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 1.6: יאיא טורה האריך את חוזהו במנצ'סטר סיטי

למרות המשבר שחווה עם גווארדיולה, הקשר מחוף השנהב נשאר אצל הסיטיזנס. פלקאו יישאר במונאקו עד 2020, באיטליה מדווחים שלאציו וסמפדוריה מעוניינות בוויליאם סוארס, הונטלאר סגר מעגל

קלאס יאן הונטלאר חותם אייאקס. טוויטר, צילום מסך
התגעגעתי אז באתי. הונטלאר/צילום מסך, טוויטר

העברות

* רשמית: חורחה סמפאולי מונה למאמן נבחרת ארגנטינה. לידיעה המלאה.

* למרות המשבר שחווה עם פפ גווארדיולה, יאיא טורה האריך את חוזהו במנצ'סטר סיטי בעונה נוספת.

* מונאקו הודיעה על הארכת חוזהו של רדמאל פלקאו עד 2020

* הרטה ברלין רכשה את דייבי זלקה מר.ב. לייפציג תמורת 8.5 מיליון יורו.

* זניט סנט פטרבורג הכריזה על רוברטו מאנצ'יני כמאמנה החדש. המאמן האיטלקי בן ה-52, שלא אימן מאז שעזב את אינטר בקיץ שעבר, חתם על חוזה לשלוש שנים בשורות הקבוצה הרוסית.

* אייאקס הודיעה רשמית על חזרתו של קלאס יאן הונטלאר למועדון. "אני כל כך שמח לחזור", אמר הונטלאר על שובו לקבוצה אותה עזב ב-2009, "אני כבר מצפה בקוצר רוח לחזור להתאמן בה". הונטלאר, שבאוגוסט הקרוב יהיה בן 34, עזב את אייאקס לריאל מדריד, עבר במילאן, ובשבע העונות האחרונות שיחק בשאלקה.

* בנפיקה ליסבון הודיעה כי מכרה את השוער אדרסון תמורת 40 מיליון יורו למנצ'סטר סיטי. אדרסון בן ה-23 הוא שחקן הרכש השני של סיטי בפגרה אחרי ברנרדו סילבה, שנקנה ממונאקו תמורת 43 מיליון יורו.

* אנס אונאל, החלוץ הצעיר של נבחרת טורקיה שכיכב בעונה החולפת כמושאל ממנצ'סטר סיטי אצל טוונטה (18 שערים ב-32 משחקים) חתם בוויאריאל הספרדית.

* בשורה מאכזבת לאתלטיקו מדריד: הערעור של הקבוצה נדחה על ידי CAS, והיא לא תוכל לצרף שחקנים הקיץ. לידיעה המלאה, וכל ההשלכות.

* בלם בית"ר ירושלים לשעבר חסוס רואדה, 30, חתם לשנתיים באפואל ניקוסיה. אלופת קפריסין צירפה היום גם את מיקאל פוטה, 32, החלוץ מבנין שבשנתיים האחרונות כבש 47 שערים בליגה הטורקית השנייה.

מגיע לספרד אחרי עונה מצוינת בהולנד. אונאל מוצג בוויאריאל

חסוס רואדה בתחנה חדשה

ברוך שובך קלאס

שוער בנפיקה, אדרסון. רויטרס
ברוך הבא למנצ'סטר. אדרסון/רויטרס

שמועות

* ב"מארקה" מדווחים שריאל מדריד שוקלת מהלך כדי לנסות להחתים את לאונרדו בונוצ'י, בלמה המצוין של יובנטוס.

* באיטליה מפרסמים דיווח מעניין מאוד שלפיו גם סמפדוריה וגם לאציו מעוניינות בלא אחר מאשר וויליאם סוארס, בלם הפועל באר שבע בעונה החולפת שהתקשה לקבל לקבל דקות גם אצל ברק בכר.

* ב"סקיי" טוענים: מנצ'סטר יונייטד יורדת מאנטואן גריזמן. בפורטוגל טוענים: אחרי שחיזרה אחריו תקופה ארוכה, יונייטד סוף סוף תחתים את בלם בנפיקה ויקטור לינדלוף, הבלם השבדי בן ה-22, ותשלם עליו 35 מיליון ליש"ט, אחרי שסוכנו טס לאנגליה לסגור את הפרטים.

* ב"סקיי" הבריטי מדווחים שמנצ'סטר יונייטד דחתה הצעת עתק בסך 60 מיליון ליש"ט מריאל מדריד עבור דויד דה חאה.

* בקולומביה מדווחים שפלורטנטינו פרס הנשיא של ריאל מדריד המליץ לחאמס רודריגס לא לעבור למנצ'סטר יונייטד משום שז'וזה מוריניו לא מעוניין בו.

* ב"ביין ספורט" טוענים שבפטימי גומיס, חלוצה המצוין של מארסיי סיכם לשלוש שנים בשורות גלאטסראיי הטורקית. גומיס כבש 20 שערים ב-32 הופעות במדים של מארסיי.

* ב"אס" מדווחים שטוטנהאם מוכנה לשלם 30 מיליון יורו עבור קווין גמיירו חלוצה של אתלטיקו מדריד.

* בצרפת מדווחים שליון הגישה הצעה רשמית לריאל סוסיאדד עבור קרלוס ולה חלוצה המקסיקני.

* סמפדוריה תנסה לבצע רכש כפול מאינטר ולהחזיר לשורותיה את אדר, כשגם יוטו נגאטומו המגן השמאלי על הכוונת.

* עוד יעד רכש של ארנסטו ואלוורדה בברצלונה: הבלם הספרדי איניגו מרטינס (26) מריאל סוסיאדד על הכוונת. מרטינס חתום עד 2021 בסוסיאדד וסעיף השחרור שלו עומד על כ-32 מיליון יורו, אולם ברצלונה, כך מדווח בקטאלוניה, מוכנה לפדות אותו.

* בצרפת טוענים: ניוקאסל הציעה 12 מיליון יורו על עיסמאילה סאר, החלוץ הסנגלי בן ה-19, מץ דורשת עליו 15 מיליון יורו. סאר כבש חמישה שערים בשנה שעברה בליגה הצרפתית.

* עוד בניוקאסל: רפא בניטס מצטרף למירוץ (יחד עם ולנסיה, שבה הוא שיחק) אחר אלייקים מנגאלה, הבלם הצרפתי עליו מנ' סיטי דורשת 18 מיליון יורו. ניוקאסל גם רוצה מסיטי את הקשר פרננדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully