וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמפאולי מונה למאמן נבחרת ארגנטינה: "חלום שהיה לי הרבה זמן"

כצפוי, מאמנה של סביליה בעונה החולפת, חתם לחמש שנים, ירוויח כ-3 מיליון דולרים לעונה וינסה להעלות את האלביסלסטה למונדיאל: "הנבחרת שייכת ל-40 מיליון ארגנטינאים, אני אוהד שלה"

חורחה סמפאולי מאמן נבחרת ארגנטינה. רויטרס
מאמן נבחרת ארגנטינה החדש. סמפאולי/רויטרס

מה שהיה באוויר הרבה זמן, הפך היום (חמישי) לרשמי: חורחה סמפאולי, מאמנה של סביליה בעונה החולפת, מונה למאמנה החדש של נבחרת ארגנטינה והוא ירשום את הופעת הבכורה שלו על הקוום במשחק הידידות המסקרן מול ברזיל ב-9 ביוני.

סמפאולי, שיחליף בתפקיד את אדגרדו באוסה שפוטר בחודש אפריל מתפקידו, ניהל מו"מ ממושך עם האלביסלסטה ובימים האחרונים היו דיווחים על כך שההחתמה בסופו של דבר לא תצא לפועל בגלל פערים כספיים, אך היום הודיעה הנבחרת על הסיכום בין הצדדים והוא יוצג הלילה באופן רשמי.

סמפאולי, 57, אימן בהצלחה רבה את נבחרת צ'ילה אותה הוא הוליך למונדיאל 2014 וחתום על התואר הראשון בתולדות הנבחרת - הזכייה בקופה אמריקה שנה לאחר מכן. סמפאולי הוליך בעונה החולפת את סביליה למקום הרביעי בלה ליגה ובשמינית גמר ליגת האלופות, שם הקבוצה נחלה אכזבה והודחה על ידי לסטר. כאמור, את הבכורה שלו הוא יערוך מול ברזיל, אך המשחק הרשמי שלו יהיה מול אורוגוואי באוגוסט במסגרת מוקדמות המונדיאל, שם האלביסלסטה מסובכים ובסכנה ממשית של אי העפלה לרוסיה.

חורחה סמפאולי מאמן נבחרת ארגנטינה. רויטרס
סמפאולי מוצג עם נשיא ההתאחדות/רויטרס

סמפאולי, שירוויח כ-3 מיליון דולר לעונה בחוזה לחמש שנים, אמר אחרי הצגתו: "זה חלום שהיה לי הרבה מאוד זמן, ברגע שנפגשנו ידענו שהמטרה היא לעשות היסטוריה עם ארגנטינה. יש מעל 100 שחקנים שאנחנו עוקבים אחריהם. הנבחרת הזו שייכת ל-40 מיליון ארגנטינאים, לא לקבוצה של שחקנים. אני רוצה שהנבחרת תנצח, אני אוהד של הנבחרת. הרגשתי שאני צריך לקחת את המשרה הזו, המדינה הזו הייתה צריכה אותי, הייתי חייב להיות שם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully