וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטיקו מדריד: הערעור של הקבוצה נדחה, לא תוכל לצרף שחקנים הקיץ

בשורה מאכזבת לקולצ'ונרוס: CAS קבע שהקבוצה של סימאונה לא תוכל לרכוש שחקנים בחלון הקרוב, מה שמעמיד בספק את המעבר של אנטואן גריזמן. על מנת לרענן את הסגל: אתלטיקו תחזיר את המושאלים

one

בשורה מאכזבת לקולצ'ונרוס. הערעור של אתלטיקו מדריד נדחה היום (חמישי) על ידי CAS, והעונש נותר על כנו: הקבוצה לא תוכל הקיץ לרכוש שחקנים חדשים הקיץ, בשורה שמעלה סימני שאלה גדולים על המעבר הפוטנציאלי של אנטואן גריזמן.

הקבוצה של דייגו סימאונה נענשה בשנה שעברה בשני חלונות שבהם לא תוכל לצרף שחקנים, וזאת בעקבות התנהלות פסולה במחלקת הנוער והחתמה לא חוקית של שחקנים צעירים. אתלטיקו בין השאר עברה על החוקים שאוסרים מעבר של נערים בין מדינות ודרכים פסולות לפתותם להצטרף למועדון.

אחרי שהשכנה לבירה הספרדית, ריאל מדריד, קיבלה הודעה שהעונש שלה קוצר, גם באתלטיקו קיוו לבשורה זהה, אבל היום התבשרו שבית הדין הגבוה לערעורים דחה את הבקשה של המועדון.

כעת, לנוכח העובדה שדייגו סימאונה וקבוצתו לא יוכלו לצרף שחקנים חדשים, נשאלת השאלה האם ישחררו בכל זאת את אנטואן גריזמן, המבוקש על ידי מנצ'סטר יונייטד, ועשוי היה להימכר בכ-60 מיליון יורו באחת העסקאות הגדולות של הקיץ.

בקבוצה מתכוונים להחזיר שחקנים מושאלים על מנת לרענן את הסגל, ביניהם מטיאס קראנביטר ולוצ'יאנו ויאטו שנהנו מעונה מוצלחת בסביליה, כמו גם דייגו חוטה שהרשים בפורטו.

אנטואן גריזמן שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
מה יהיה? גריזמן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully