וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצי גמר הפיינל פור: אולימפיאקוס ניצחה 78:82 את צסק"א מוסקבה

היוונים שוב עשו זאת לרוסים: ספאנוליס (14 נק'), שהיה חלש למשך מרבית חצי גמר הפיינל פור, התעורר ברגעי ההכרעה, החזיר את חבריו מפיגור 13 והעניק להם כרטיס לגמר, שם יחכו לפנרבחצ'ה. תאודוסיץ' (22 נק') היה נפלא, אך פישל במאני טיים

שחקן אולימפיאקוס ואסיליס ספאנוליס. GettyImages
אליל. ספאנוליס/GettyImages

אולימפיאקוס עשתה זאת שוב. כנגד מרבית הסיכויים והפרשנים, חזרה הערב (שישי) הקבוצה של יאניס ספרופולוס מפיגור דו-ספרתי מול צסק"א מוסקבה, הדהימה עם 78:82 דרמטי ועלתה לגמר הפיינל פור, שם תחכה לפנרבחצ'ה.

הפתיחה היתה שייכת, כצפוי, לקבוצת הפאר הרוסית, שנשענה על דקות מצוינות של מילוש תאודוסיץ' ונאנדו דה קולו וכבר הוליכה ב-13 הפרש. אלא שאת אולימפיאקוס של השנים האחרונות פשוט אי אפשר לשבור. לאחר שניצחה את צסק"א בחצאי הגמר של 2013 ו-2015 ובגמר של 2012, הערב היא שוב הראתה שאופי אי אפשר ללמד. ואסיליס ספאנוליס, שהיה חלש מאוד למשך שלושת הרבעים הראשונים, התעורר כהרגלו במאני טיים וסגר עניין, כדי להוכיח שבכדורסל האירופי יש לוזרים, יש ווינרים, ולכולם ברור באיזה צד של המתרס הוא נמצא, ובאיזה צד של המתרס צסק"א מוסקבה נמצאת. לא ייאמן.

עוד בנושא:

לפני הפיינל פור: תגרה אלימה בין אוהדים, שישה נפצעו
סדר עולמי חדש: הצלחת המועדונים שהתייצבו מאחורי איש אחד
השחקנים הכי טובים שלא משחקים ב-NBA

שחקני אולימפיאקוס חוגגים. GettyImages
ווינרים אחד-אחד. ספרופולוס/GettyImages

מהלך המשחק

רבע 1:

צסק"א מוסקבה פתחה עם ארון ג'קסון, נאנדו דה קולו, אנדרי וורונצביץ', ניקיטה קורבנוב וקייל היינס, בעוד אולימפיאקוס העלה את ואסיליס ספאנוליס, ונגליס מנצאריס, קוסטס פפאניקולאו, יורגוס פרינטזיס וניקיטה מילוטינוב. דה קולו קבע 2:7 מהיר, פפאניקולאו החזיר את היוונים ל-7:9, מילוש תאודוסיץ' קם היטב מהספסל והעלה את צסק"א ל-9:18, ובסיום הרבע הראשון הראה לוח התוצאות על 12:18.

רבע 2:

יאניס פפאפטרו פתח נהדר את הרבע השני וצימק ל-22:20. דה קולו הנהדר עצר את הקאמבק הזה בזמן, קייל היינס קבע 20:30, תאודוסיץ' הוסיף שתי שלשות והפער צמח ל-25:36 ואילץ את אולימפיאקוס לקחת פסק זמן. הרכז העילאי הוסיף שלשה נוספת, אך דימיטריוס אגרבניס ענה עם שלשה ממש על הבאזר, ובמחצית הוליכה צסק"א 33:40.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן צסק"א מוסקבה מילוש תאודוסיץ'. רויטרס
נחנק במאני טיים. תאודוסיץ'/רויטרס

רבע 3:

פפאניקולאו הוריד ל-46:43, אך ארון ג'קסון קטע את המומנטום היווני עם שלשה חשובה וקבע 44:51. ספאנוליס סיפק החטאה אחר החטאה, קורי היגינס העלה את צסק"א ל-49:60, אולם ונגליס מנצאריס לא הרים ידיים, ועם שתי שלשות, אחת מהן ממש על הבאזר, דאג שהיתרון הרוסי יעמוד על 60:64 בלבד.

רבע 4:

ספאנוליס קלע את סל השדה הראשון שלו שבע דקות לסיום והוריד ל-65:64 בלבד ואז, 4:30 דקות לבאזר, השווה ל-69:69. בהתקפות הבאות קיבלנו דו-קרב בין הסמל היווני וג'קסון, ושתי דקות לסיום צלף ספאנוליס שלשה משוגעת וקבע 72:73. לאחר מכן הוסיף אסיסט לקם בירץ', שהפך את זה ל-73:76, תאודוסיץ' השיב בשלשה והשווה ל-76:76, דקה לסיום, אך אריק גרין צלף שלשה ענקית לא פחות וקבע 76:79. תאודוסיץ' החטיא פעם אחת מהקו ולאחר מכן יכול היה לנצח את המשחק, אך ניסיון השלשה שלו, עשר שניות לסיום, בפיגור 79:77, הלך החוצה. ספאנוליס החטיא גם הוא פעם אחת מהקו ושלוש שניות לסיום נשלח אליו היגינס, בפיגור 80:77. האמריקאי קלע את הראשונה, החטיא את השנייה במכוון, אך אולימפיאקוס השתלטה על הריבאונד וגרין סגר עניין מהקו. זה נגמר ב-78:82.

שחקן צסק"א מוסקבה נאנדו דה קולו מול שחקן אולימפיאקוס פטריק יאנג. רויטרס
איזו אכזבה. דה קולו מול יאנג/רויטרס

סטטיסטיקה

קלעו לאולימפיאקוס: ואסיליס ספאנוליס 14 (1 מ-6 ל-3) ו-6 אסיסטים, יורגוס פרינטזיס 14 ו-7 ריבאונדים, קוסטס פפאניקולאו 14 (4 מ-7 ל-3) ו-9 ריבאונדים, ונגליס מנצאריס 12 (4 מ-9 ל-3) ו-6 ריבאונדים, דימיטריוס אגרבניס 8 ו-7 ריבאונדים, אריק גרין 8, ניקיטה מילוטינוב 5, קם בירץ' 4. פטריק יאנג שותף (8 דקות) ולא קלע.

קלעו לצסק"א מוסקבה: מילוש תאודוסיץ' 23, נאנדו דה קולו 16, ארון ג'קסון 12, קייל היינס 8, קורי היגינס 6, ג'יימס אוגוסטין 6, ויקטור חריאפה 3, ניקיטה קורבנוב 2, אנדרי וורונצביץ' 2. ויטאלי פריזדון שותף (5 דקות) ולא קלע.

שחקן אולימפיאקוס ונגליס מנצאריס. GettyImages
אם יש מגיע, אז מגיע לאולימפיאקוס. מנצאריס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully