וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פאק יו אוברה": קבלת הפנים החמה בבוסטון וההצגה של בראדלי

פורוורד וושינגטון חטף מהקהל בגארדן אחרי התקרית עם אוליניק, שחקן הסלטיקס רשם שיא פלייאוף: "אם אנחנו פותחים כמו שצריך, אנחנו שולטים". וול: "כל הסדרה, מי שפיזי יותר גם מנצח"

אוטו פורטר וושינגטון וויזארדס מול אייברי בראדלי בוסטון סלטיקס. רויטרס
בראדלי היה בלתי עציר/רויטרס

אף אחד מהמשחקים בין בוסטון לוושינגטון בסדרת חצי הגמר לא הסתיים בפחות מ-10 הפרש. גם לא הלילה (בין רביעי לחמישי), כאשר הסלטיקס שוב חגגו בגארדן עם 101:123, שהעלה אותם ל-2:3 וקירב אותם מרחק ניצחון אחד בלבד מגמר המזרח, שם מחכה האלופה קליבלנד.

למרות המשחקים החד צדדיים משהו שהיו עד כה בסדרה הזו, הרי שהיא עדיין מותחת ובעיקר מלאת יצרים.

האוהדים בבוסטון חיכו בסבלנות להזדמנות שלהם לפגוש את קלי אוברה, שהושעה ממשחק 4 לאחר שדחף את קלי אוליניק במשחק 3. בשעה שאוברה המתין על הספסל בפתיחת המשחק, הקהל הירוק צעק "אנחנו רוצים את אוברה" וכאשר הפורוורד עלה לפרקט, הצעקות הללו התחלפו ל"פאק יו אוברה".

עוד בנושא:

בוסטון הביסה את וושינגטון ועלתה ל-2:3 בחצי גמר המזרח
קלי אוליניק מלוכלך? תלוי את מי שואלים

אוהד בוסטון סלטיקס. רויטרס
הקהל בבוסטון סיפק שואו/רויטרס

מעבר לכך, המשחק היה במעמד צד אחד. וושינגטון הובילה 0:4, בוסטון רצה 0:16 ומאותו רגע, שלטה ללא עוררין עד לסיום, כאשר הפער כבר צומח ל-26 ברבע האחרון. הסלטיקס, שנתקעו לגמרי בשני המשחקים בבירה והובסו בהם בפער כולל של 46 נקודות, חילקו 12 אסיסטים כבר ברבע הראשון (מתוך 13 סלי שדה) ורשמו ניצחון ביתי שביעי ברציפות מול הוויזארדס.

אייברי בראדלי היה האיש של בוסטון הלילה, עם 29 נקודות, שיא פלייאוף: "אנחנו קבוצה. ונצטרך מאמץ קבוצתי כדי לעבור את וושינגטון", הוא אמר בסיום, "הפתיחה הנהדרת נתנה לנו אנרגיות בשני צדי הפרקט. הלילה ראינו שאם אנחנו מצליחים לפתוח את המשחק כמו שצריך, אנחנו גם שולטים בו".

מאמן הסלטיקס, בראד סטיבנס, הוסיף: "יצאנו למשחק הזה עם גישה הרבה יותר טובה מזו שהייתה לנו בשני המשחקים הקודמים. נצטרך להיות עוד יותר טובים מזה כדי לנצח בוושינגטון במשחק 6".

ג'ון וול קלע 21 בוושינגטון, אבל היה רחוק משיאו ובוסטון הצליחה להתמודד עם האגרסיביות שלו בכניסות לסל: "הם היו הקבוצה הפיזית יותר הפעם. לכל אורך הסדרה הזו, הקבוצה הפיזית יותר מנצחת את המשחק", הוא סיכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully